Маркетинг Бен-Ладену

0
4

Доброго часу доби, всім хто заглянув на upgoing.ru сьогодні мені хочеться закинути в Ваш мозок кілька ідей з приводу реклами. Не будемо фокусуватися на якомусь конкретному продукті, тут головне ідея. Чи є щось спільне у маркетингу і методами терористичної війни? Виявляється, так. Сьогодні, в епоху гострої конкуренції і перенасиченості ринку товарами і послугами, багато традиційні рекламні і маркетингові ходи втрачають свою ефективність.

На зміну їм приходять нові нестандартні рішення і способи просування, менш дорогі і набагато більш продуктивні. Деякі з них мають схожість з методами ведення бойових дій.

Яскравим прикладом є так званий «терористичної маркетинг». Його основний принцип і причина подібності з методами есерів і шахідів – «вибух» ринкового сегмента, на який планується входження нового продукту, з метою завоювання своєї ніші.
Це дозволяє швидко відвоювати своє «місце під сонцем» без дорогих рекламних кампаній з сумнівним ефектом.

Найбільш ефективний «терористичний маркетинг» при виході нового виробника з новою характеристикою, яку можна вважати конкурентною перевагою, вже поділений ринок.

Перший етап – створення ажіотажу навколо якоїсь проблеми, залучення до неї уваги широких мас. Наприклад, до низької якості очищення питної води, продуктів харчування або іграшок.

Якщо тема є злободенною, починається жвава дискусія, люди активно обговорюють це одне з одним, розширюючи тим самим вплив від кампанії.

Далі слід візуалізація проблеми, тобто подальше згущення хмар» для посилення ефекту та підвищення емоційної напруги. Зазвичай це цикл передач на ТБ, де показуються загроза від використання або споживання перерахованих вище товарів.

Після цього публіці видається новий диво-продукт. Докладно висвітлюються його конкурентні переваги, які дозволяють вирішити всі підняті раніше проблеми.
В результаті нова компанія відвойовує собі частину споживачів, не використовуючи методів прямої реклами і витративши на це скромний бюджет.

Якщо ви стежите за блогосферою, то можливо читали як Мауль і Wildo продавали свій кейс по створенню сайтів під мобільний трафік. З цікавістю спостерігав за тим, як грамотно вони провернули цю справу. От власне сама пропозиція:

Все просто, як Божий день, у кожного відразу включається в голові калькулятор, ого, витрати були 37к, виручили вже 127, тобто навар за 8 місяців вже 90к. І це при тому, що слабо над сайтом працювали… Золота жила, і мануальчик коштує всього 150$. Звичайно шкода грошей, але обіцяють ще всебічну підтримку, плюс доступ в закритий розділ і т. д. В результаті за кілька днів було продано 150 копій на загальну суму 22500$. І хоча Данило сказав, що більше продажів не буде, але хто його знає ? , я родом з СРСР, коли багато чого продавали з-під поли. І головне зверніть увагу, що гроші зробили буквально з повітря, звичайно на написання мануала витрачено час і сили, але це не порівняти з результатом.

Плюси і мінуси провокаційної реклами

Незважаючи на нинішнє велика кількість різновидів реклами (друковані та електронні ЗМІ, зовнішня реклама, інтернет, різні роздаткові матеріали, смс розсилки) багато споживачів або їх не сприймають, або ставляться негативно. Ось наприклад порівняйте 2 рекламних ролика жувальної гумки, один я реально не міг додивитися до кінця, це дурдом якийсь, я б таким рекламникам руки повідбивав за креативність ?

Тому багато рекламісти і працюють над розробкою нестандартних способів просування товару. І одним з таких нових прийомів є провокаційна реклама, на яку не можна не звернути увагу. А тепер подивіться на зовсім іншу рекламу жувальної гумки, як на мене, креатив на обличчя. Таку б жуйку я б купив спробувати ?

Реакція може бути різною – гнів, сміх і т. д., але байдужим не залишиться ніхто.

Необхідно враховувати особливості цільової аудиторії. Найбільше для епатажної провокаційної реклами (у стилі компанії «Евросеть») підходить молодь, схильна до бунтарства і шукає нові способи самовираження.

Однак якісна і талановито зроблена інтригуюча реклама може бути позитивно сприйнята та іншими категоріями населення.

Основний принцип провокаційної реклами – не нав’язати товар покупцеві, а запропонувати його спробувати, впливаючи на слабкості або використовуючи його цікавість.
Для цього іноді сюжет будується у формі головоломки, які так люблять розгадувати багато.

Сильний прийом – ефект несподіванки. Особливо це характерно для промоакцій, реклами в несподіваних місцях, здавалося б, ніяк не пристосованих для цього або нестандартного формату (водостічна труба, незвичайна лавка і ін).

Однак є й складності. Перше – це дуже тонка грань з законом. Якщо ця риса перетинається, то рекламодавець буде змушений заплатити великий штраф.
Непередбачуваність результатів незалежно від вкладених коштів.

Крім того, неодмінною умовою успіху є унікальність ідеї, в іншому випадку цей метод не працює.

А іноді креативні ідеї для реклами підказує саме життя. От наприклад, чому б вітчизняним виробникам лісовозів не використовувати цей простий ролик для реклами. Ролик просто жесть, дивитися до кінця, водії просто аси своєї справи.

Схожі записи

  • Реклама в сучасному світі
  • Яку рекламу вибрати?
  • Конверсія трафіку. Як порахувати і підвищити конверсію.
  • Реклама Інтернет-магазину
  • Просування сайту через банерну рекламу
  • Повноцінна рекламна акція в мережі
  • Реклама в мережі: що це?

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here