Здрастуйте! у цій статті ми поговоримо про те, як залучити клієнтів в салон краси.

Залучення клієнтів-головний біль для будь-якого бізнесу. Ви можете надавати кращі послуги, але який в цьому толк, якщо про вас ніхто не знає? у цій статті я постараюся розповісти, як залучити клієнтів в салон краси, які канали залучення працюють в цьому бізнесу, і в якій послідовності їх розвивати, коли ви тільки-тільки відкрили свій салон.

Як залучити клієнтів в салон краси

Спочатку давайте розглянемо, які у нас взагалі є канали залучення клієнтів для салону краси. Всього їх 5:

  1. зовнішня реклама.
  2. власний сайт.
  3. соціальні мережі (instagram).
  4. оголошення.
  5. рекомендації.

Давайте більш детально поговоримо про кожного з них.

Зовнішня реклама

До зовнішньої реклами можна віднести вивіски з назвами, рекламні щити і все, що розташоване поруч з вашим салоном. Хтось побачив вивіску, запам’ятав-прийшов.

З роздрібними магазинами зовнішня реклама працює на 80% нових відвідувачів. Але для сфери послуг її ефективність значно нижча. Більше вирішують відгуки та рекомендації від постійних клієнтів.

Через те, що зовнішня реклама не так ефективна, не має сенсу сильно замислюватися про правильне оформлення вивіски і рекламних щитів поруч з салоном. Досить зробити щось яскраве, помітне, з оригінальною назвою. Цього вистачить, щоб порушити інтерес в тих 5-10%, які повинні прийти просто тому, що побачили «вас» на вулиці.

Власний сайт

Власний сайт-обов’язковий атрибут практично будь-якого бізнесу. Для салону краси він виконує відразу три завдання:

  • привертає трафік з пошуковиків.
  • дає можливість записатися на сеанс.
  • розповідає про те, чим ви займаєтеся, які у вас ціни, чому варто вибрати саме вас.

На сайті повинна бути велика кнопка “записатися” на самому видному місці. Це робиться спеціально-щоб мотивувати клієнтів записуватися і не забивати собі голову зайвими роздумами.

Найкраще не скупитися на створенні та оформленні сайту. Це ваше обличчя на найближчі кілька років. Тексти будуть читати користувачі, за статтями будуть кликати з пошукових систем, тому дуже важливо спочатку зробити все якісно. Хороший сайт обійдеться вам в 30-100 тисяч рублів.

Соціальні мережі

Просування в соцмережах може дати непоганий результат, якщо ви працюєте з молодою аудиторією. Вам потрібно створити аккаунт в інстаграме (найкраще підходить для салону краси) і періодично наповнювати його контентом-історії з життя співробітників салону, робочі будні, розповідати про акції, проводити конкурси, роздавати призи і т. Д.

Найкраще підійде instagram з двох причин: там величезна кількість платоспроможної жіночої аудиторії, і у вас буде багато фотоконтенту. Розповіді про те, як ви робите процедури, не дуже цікаві клієнтам, яким потрібен результат. А ось показати щось круте ви зможете.

Для роботи з вашим аккаунтом найкраще найняти грамотного smm-фахівця, який знає, який потрібен контент і як його робити. В середньому, за ведення одного корпоративного аккаунта беруть від 5 до 15 тисяч рублів на місяць. Це не так багато з урахуванням того, що при грамотній роботі ви будете завалені клієнтами навіть просто з інстаграма.

Оголошення

Незважаючи на те, що це досить банальний спосіб залучення клієнтів і практично застарів, він все ще працює. Розклеювання оголошень, роздача листівок і подібна реклама може залучити клієнтів у ваш салон. Але це негарантований результат.

є одне але. у багатьох вже є імунітет на подібну рекламу. Ми банально її не помічаємо або викидаємо. Тому в кожному окремому випадку потрібно тестувати.

Але, за відгуками, в бюджетному сегменті салонів краси оголошення заходять відмінно. Особливо з аудиторією молодих матерів і домогосподарок.

Якщо ви не хочете розклеювати оголошення і листівки, то краще зробіть пластикові знижкові карти для клієнтів. і розкидайте в поштові скриньки вашого району. Пластик, ще й зі знижкою, викидають набагато рідше, ніж звичайні листівки і оголошення.

Сарафанне радіо

Рекомендації-розповідь своїм друзям або знайомим про те, де люди отримали ту чи іншу послугу. Банальний приклад: дівчина за розмовою розповість подрузі про те, що недавно була в салоні краси і що їй там сподобалося. Її подруга зацікавиться, прийде і, якщо їй сподобається, зможе розповісти і своїй знайомій про це. Таке сарафанне радіо, якщо ви робите все якісно, здатне приносити клієнтів при вашому мінімальному участі.

При грамотному підході до ведення бізнесу сарафанне радіо може бути єдиним джерелом клієнтів. І у вас не буде нестачі в нових відвідувачах. До вас прийдуть, ви зробите все круто, про вас розкажуть знайомим, і так буде йти далі.

Але є кілька нюансів. Для нових салонів краси складно зібрати базу відгуків і нових клієнтів, які могли б розповісти друзям про свій досвід. Для цього потрібно робити низькі ціни, а після цього цілком реально скотитися в «вони роблять дешево, значить, все погано». Тому розраховуйте на сарафанне радіо і рекомендації, тільки коли вже наберете нормальну масу клієнтів з соціальних мереж і за допомогою сайту.

Що можна використовувати для залучення відвідувачів

Крім роботи з каналами залучення клієнтів, потрібно опрацьовувати мотиватори, які підштовхнуть відвідувачів приходити до вас і щось замовляти. Для цього можна використовувати:

  • акції.
  • бонусні програми.
  • проведення заходів.

Періодично влаштовувати акції – дуже корисно для будь-якого бізнесу. Так ви напрацьовуєте нову клієнтську базу, нагадуєте старим відвідувачам, що ви ще працюєте і до того ж підвищуєте заробітки за рахунок збільшення обсягу. Сама банальна акція:»знижка на процедуру… — 10-20%”. Ви не будете працювати собі в збиток, а відвідувачам сподобається зменшення ціни.

бонусні програми — більш довгострокова штука. Це програми, які підвищують лояльність клієнтів. Тобто, збільшують бажання приходити знову і знову, незалежно від ціни і якості продукції. Зазвичай це накопичувальна система знижок або бонусів, які економлять гроші постійних клієнтів або дають можливість провести одну процедуру безкоштовно.

заходи – дуже крутий спосіб залучення клієнтів для будь-якого бізнесу. Зазвичай вони прив’язані до якихось свят. Змінюється інтер’єр, одяг персоналу, обслуговування клієнтів і частенько додаються нові фарби. Салон краси не виняток. Можна влаштовувати якісь тематичні події до нового року, восьмого березня, першого дня літа і т.д. Бажано поєднувати все це з акціями.

У моєму місті одна перукарня влаштовувала вечірку на честь хеллоуїна. Цілий день майстри працювали в костюмах, а до вечора все приміщення перетворилося на невеликий бар з танцполом. Вони заробили непогану суму за один вечір, а крім цього про них дізналося багато людей.

Але дуже багато вирішує якісний сервіс. Якщо ви будете круто працювати з клієнтами, постійно влаштовувати акції, але не будете надавати свої послуги «як треба», рано чи пізно клієнти від вас розбіжаться. Тому не варто забувати і про якість вашої роботи.

Як залучити клієнтів в новий салон

Тепер давайте розберемося з тим, як відкривати новий салон краси і мати стабільну клієнтську базу.

крок 1. визначаємося з цільовою аудиторією.

Ще до відкриття вам потрібно визначитися, на який сегмент аудиторії ви будете працювати. Всього їх 3:

  • дівчата будь-яких соціальних верств і віків.
  • заможні дівчата.
  • чоловіки.

Залежно від вибору категорії, потрібно підлаштовувати рекламну кампанію. Тут будемо говорити переважно про першу категорію – це робота на масовість, середній ціновий сегмент і найбільше можливостей.

крок 2. створюємо власний сайт і наповнюємо його контентом.

Ви визначилися з зразковою аудиторією. Тепер ваше завдання-створити власний сайт. Якщо після відкриття салону краси у вас залишилося не дуже багато грошей, можна на перший час створити базову версію сайту на конструкторі. Важливо, щоб там були ваші контакти, ціни, список процедур і кнопка»записатися”. На перший час вистачить.

Після того як у вас з’являться вільні гроші, потрібно замислюватися про просування в пошукових системах і купівлі реклами. Краще довірити це професіоналам. Замовляйте відразу хороший сайт у веб-студіїВашого міста. Якщо є така можливість, відразу купуйте наповнення всіх основних категорій. Вам дадуть якісні тексти, які підвищать ймовірність запису клієнтів.

Потім вже можна налаштовувати рекламну кампанію. Найкраще звернутися до агентства, яке займається контекстною рекламою в інтернеті. Професіонали вміють залучати клієнтів по 200-300 рублів за людину.

Потім публікуєте основні статті по вашій темі. Дивіться, чим цікавляться ваші клієнти, які основні питання у них виникають, і напишіть про це. Якщо хтось із ваших співробітників вміє добре писати-нехай це зробить він. Якщо ні, краще домовтеся з професійним копірайтером. Тільки будьте готові до того, що доведеться багато пояснювати.

І в міру роботи наповнюйте сайт. Сталося щось цікаве-напишіть про це. Запускаєте якусь акцію? напишіть про це. У ваших клієнтів виникає одне і те ж питання-пишіть.

крок 3. створюємо аккаунт в інстаграме.

Після сайту можна створювати аккаунт в інстаграме. До цього часу найкраще роздрукувати візитки і на них написати адресу вашого аккаунта в соціальній мережі. На вас будуть підписуватися, дивитися фотографії, читати, коментувати і приходити.

Акаунти в соціальних мережах, в яких багато лайків і коментарів — джерело соціального доказу. Дівчина, яка буде думати, йти до вас чи ні, зайде на сторінку, побачить, що величезна кількість людей цікавиться вами, ставить лайки і коментує, і прийме позитивне рішення.

Краще не ведіть акаунти самостійно. Довірте цю справу смм-фахівцеві. Благо, послуги хорошого спеца коштують недорого, близько 5-10 тисяч рублів на місяць.

Один власник бізнесу, якого я знаю і з яким спілкувався, якось розповідав мені про свій аккаунт в інстаграме. Він дуже пишався тим, що його аккаунт завжди видно в рекламі, і він часто миготить в стрічці інших користувачів. Правда, ні лайків, ні переглядів, ні передплатників у нього не було. І як підсумок: він просто зливав гроші даремно, на покази. І дуже собою пишався. Не треба так.

крок 4. напрацювання репутації.

Після того як ви зробили програму «мінімум», у вас гарантовано з’являться перші клієнти. А значить, потрібно приступати до напрацювання клієнтської бази, репутації і лояльних відвідувачів. Працюйте якісно, не озирайтеся на конкурентів, постійно розвивайтеся, і у вас все вийде.

Майстри для салону краси

Майстер в салоні краси-половина всіх клієнтів. Близько 50% йдуть не в конкретний салон, а до конкретної людини. І іноді навіть не за тим, щоб зробити якусь процедуру, а просто поговорити. Саме тому хороші стилісти приділяють багато часу спілкуванню з клієнтами. Саме тому при відкритті нового салону найкраще або переманювати хороших майстрів з інших місць, обіцяючи відповідні умови, або вчити новачків з нуля і розраховувати на те, що вони за короткий термін наберуть лояльну базу клієнтів.

1 переманювати стилістів з інших салонів краси-відмінна ідея. Адже разом з ними прийде частина клієнтської бази, а там вже, якщо ви зробите все правильно, вони залишаться і приведуть з собою своїх знайомих. Але це не завжди вдається, особливо відразу після відкриття салону. Вас ніхто не знає, можливо, з вами побоятися працювати або просто не захочуть йти зі своїх місць.

Можете спробувати переманити приватних майстрів, які орендують приміщення або проводять частину процедур на дому. Якщо ви запропонуєте їм хороші гроші і вигідні умови, багато хто перейде до вас і перетягнуть всю свою клієнтську базу, яка готова йти до свого стиліста за будь-які гроші.

Нові майстри – завжди ризик. І перш за все — репутаційний. Якщо хтось через недосвідченість погано зробить якусь процедуру, то відразу доведеться повертати гроші, пояснювати клієнту, що такого більше не повториться і так далі. Досить стандартна схема. Але головний плюс новачків – вони дуже бояться зробити щось неправильно і тому намагаються з усіх сил. А ще їм можна платити набагато менше, ніж відбувся професіоналам.

Найкраще поєднання в салоні краси-кілька хороших стилістів з ім’ям, які можуть робити свої процедури (бажано по 1 процедурі на хорошого майстра) і новачки, які будуть робити рутинну роботу. Так ви отримаєте лояльних клієнтів, які прийдуть до майстрів, і недорогу робочу силу, яка буде робити інші процедури.

Як утримувати клієнтів

Залучення відвідувачів — це ще не все. Друга за важливістю завдання-зробити з людини, яка прийшла до вас перший раз, постійного клієнта. І вона набагато складніше. Є кілька варіантів, як ви можете утримати клієнтів:

  • якісний додатковий сервіс. більшість послуг в середньому і високому ціновому сегментах розрізняються не якістю обладнання або майстрами, а додатковим сервісом. Безкоштовні масажні крісла, кава та інші дрібниці допоможуть сформувати добре ставлення до вашого салону.
  • бонусні програми лояльності. програми лояльності-дуже крутий метод утримання клієнтів. З кожним новим відвідуванням вашого салону краси можна давати додаткову знижку, або за n відвідувань проводити процедуру безкоштовно.
  • ставлення до клієнтів. багато ділових людей дуже цінують свої контакти. Постійно вітають людей із записної книжки з будь-якими святами. Ви можете робити точно так само. Банальне смс-привітання буде коштувати вам 1-2 рубля, а людина згадає про вас і в наступний раз точно прийде.

Краще використовувати всі ці методи разом. Таким чином ви не тільки зможете утримувати клієнтів, але ще і перейти в більш високий ціновий сегмент. Просто тому, що салону з хорошим персоналом і ставленням до клієнтів можуть пробачити високі ціни, а без цього всього до вас можуть не прийти навіть безкоштовно.

залучення та утримання клієнтів-основа ведення бізнесу. Запрошуйте крутих майстрів з напрацьованою клієнтською базою, надавайте хороший додатковий сервіс, активно використовуйте інтернет і добре виконуйте свою роботу. Пам’ятайте, що ваше завдання-залучити відвідувача, залишити у нього гарне враження і зробити його постійним клієнтом.