Чим більше я вникаю в особливості памм-інвестування, так і особистої торгівлі на форексі, то з сумом поглядаю в сторону SEO і заробітку на сайтах. Адже тут куди більше стабільності та передбачуваності, незважаючи на те, що пошукові системи періодично радують нас новими алгоритмами ? Саме з цієї причини і намагаюся поглядати за всіма змінами в ранжируванні, ну а поява нових бірж, на яких можна заробити гроші, зустрічаю з захопленням дитини. Мабуть, в перервах між місячними звітами по інвестуванню, напишу пару слів про WebArtex

Сьогодні в алгоритмах ранжирування як Яндекса, так і Google чітко простежується соціальна спрямованість пошуку. Вже не достатньо використовувати класичні прийоми SEO просування сайтів, а потрібно шукати нові підходи, які, з одного боку, приводили б до природного росту позицій, а з іншого – були б безризиковими і гарантованими. У зв’язку з цим все частіше згадують про статейному маркетингу, який вийшов з класичного SEO, але з часом трансформувався в самостійний інструмент просування.

У статейного маркетингу є кілька переваг, які роблять цей метод є універсальним, придатним для просування будь-якого сайту:

— Посилання на просувний сайт розміщуються безпосередньо в тексті – для пошукача це більш природно, ніж голі посилання Sape;

— Якщо для розміщення підбирається якісна тематична майданчик, то вже після індексації статті посилання починають працювати, а позиції сайту — рости;

— Ну, і якщо сама стаття якісна, то тут можна поговорити і про певний PR-ефект, який також не завадить ресурсу, особливо на стадії його виведення.

Класика жанру в статейному маркетингу — Міралінкс і Гогетлинкс. При такому скромному кількості гравців конкуренції на ринку практично немає, тому висновок нового сервісу WebArtex, який розробники називають «біржею нового покоління», можна назвати певною закономірністю і навіть необхідністю.

Чим гарний WebArtex для оптимізаторів?

• В системі крутяться тільки якісні майданчики-донори, відібрані в результаті подвійної модерації (автоматичного і ручного) за жорсткими критеріями (зокрема, обов’язкова умова – відсутність сайту коли-небудь в линкбордах);

• Всі процеси – від реєстрації проекту до розміщення статті – проходять в автоматичному режимі;

• Є можливість підбирати майданчики з «потрібним» параметрами;

• Статті розміщуються лише з 1-2 посиланнями – це найбільш ефективно для просування, а також немає ризику, що пошуковик заверне матеріал з-за переспама або неприродного входження;

• Сервіс особливо зручний для молодих сайтів і для виведення в ТОП «складних» запитів;

• Біржа в автоматичному режимі відстежує всі позиції сайту по просуваються запитам і пропонує звіти щодо їх змін.

Статейний маркетинг також корисний і для вебмайстрів, які хочуть заробити на своєму сайті, при цьому не загидити його. У цьому випадку WebArtex передбачає наступні можливості:

— Високий заробіток і його стабільність, якщо запропонована майданчик відповідає критеріям біржі (після інтеграції з SeoPult потік замовлень тільки зросте);

— Широка лінійка бонусів (за швидке розміщення статті, за підключення Яндекс.Метрики і т. д.);

— Зручність і швидкість виведення грошей з мінімальною комісією системи (гроші зараховуються на рахунок вебмастера вже після індексації статті);

— Розвиток ресурсу за рахунок регулярної публікації нових якісних статей (чим більше матеріалів буде розміщено, тим цінніше буде ресурс, відповідно, тим вище будуть ставки на розміщення).

Незважаючи на те, що біржа поки працює в тестовому режимі, у неї вже є свій потік клієнтів і реально відпрацьовані кейси вдалого просування. Після повноцінного запуску функціонал сервісу буде розширено, відповідно, з’явиться ще більше можливостей для оптимізаторів і вебмастерів.

Схожі записи