У пошуковому просуванні є свої прийоми, які допомагають просувати сайти і вести боротьбу за позиції в Топі. Однак цього не завжди достатньо, щоб побити конкурентів або зайняти бажані позиції у видачі. У досвідчених оптимізаторів, як правило, є свої нестандартні прийоми, завдяки яким, підвищується ефективність SEO, а значить потрібно спостерігати за ними і потихеньку переймати досвід.

Утримання відвідувачів на сторінці

Переважна більшість методів внутрішньої оптимізації, які прийшли до нас з минулого, пов’язані з текстовим контентом. Нині ж їх стає все менше і менше. Це пов’язано з тим, що вимоги пошукових систем до сайтів постійно змінюються, і маніпуляції з текстом, які раніше приносили користь, тепер рівно нічого не дають.

На сьогоднішній день пошукові системи все більше надають значення поведінкових факторів. Тобто час перебування відвідувачів на сайті грає величезну роль для SEO.

Найбільш простий метод підвищення часу перебування відвідувачів на сайті полягає в публікації мультимедійного контенту. Сюди відносяться: відеоконтент, графічні ілюстрації, слайдшоу і т. д.

Підвищити час перебування на сайті, можна розміщуючи різні блоки з корисною інформацією (популярні матеріали, схожі матеріали, чати з онлайн консультаціями).

Якісні фотографії, красиво оформлені кнопки, також привертають до себе увагу.

Робота з фрагментів

Принципи формування фрагментів добре відомі оптимізаторам, можна сказати, що це основи seo. Але мало хто знає, що наприклад, пошукова система Google у фрагментах може виводити кодування Unicode. Таким чином, можна виводити цікаві спецсимволи (значок телефону тощо). Також можна використовувати Open Graph-розмітку. Завдяки їй можна в пошуку виводити зображення, попередній перегляд відеороликів та іншу цікаву інформацію.

Просуваючи сайт, не слід дотримуватися лише однієї стандартною методикою, експериментуйте, використовуйте нестандартні підходи. Вони здатні не тільки полегшити просування, але і помітно скоротити його бюджет.

Схожі записи

  • Аудит сайту – важлива складова його просування