Ви ніколи не замислювалися, від чого завищить відвідуваність вашого сайту? Від частоти поповнення контенту? Можливо. Від його якості? Теж цілком може бути. Від реклами, яку ви даєте і від посилань, які розміщуєте? Це теж може бути варіантом на поставлене нами питання. Але самі ми відповімо на нього так: в першу чергу відвідуваність сайту залежить від пори року, дня тижня і навіть часу доби. Не вірите, тоді розглянемо це на прикладі 10 різних за тематикою сайтів, вибравши найпоширеніші теми.
1. Новини.
Ці сайти відрізняються тим, що у них постійно висока відвідуваність. Але тільки пік її припадає на середину осені та весни, а під новий рік і влітку вона падає мало не в 3, а то й у чотири рази. Крім того максимальне число відвідувань на такі сайти відбувається з 7 до 10 годин ранку. Саме в цей час новинні сайти набирають майже 95 відсотків своїх відвідин. Так само дуже сильно їх відвідуваність падає в суботні та недільні дні.
2. Мода і краса.
Ці сайти так само частіше відвідується в першій половині дня. Це пояснюється тим, що головними їх відвідувачами є, як правила, домогосподарки. Саме після того, як вони відправляють чоловіків на роботу і перед тим, як самі йдуть по магазинах, вони заходять в Мережу. Що до пори року, то максимальна відвідуваність спостерігається навесні напередодні пляжного сезону, коли жінки хочуть бути красивими, а тому збирається худнути.
У вихідні до них приєднується величезна група працюючих жінок, а тому пік відвідуваності сайтів про моду і красу припадає саме на суботу і неділю.
3. Туризм і подорожі.
Тут сезонність відвідувань спостерігається найчіткіше. Пік відвідуваності таких сайтів два: кінець весни – початок літа – час перед тотальним сезоном відпусток, а так само дні перед новим роком, коли багато думають про те, куди б їм поїхати. В інший час відвідувачів до образливого мало.
Власникам таких сайтів хочеться дати ось яку пораду: якщо ви хочете, щоб відвідуваність вашого сайту була завжди високою, то обов’язково введіть в нього такі рубрики, як розклад літаків і поїздів, правила оформлення віз для різних країн, фотоальбоми з видами світових пам’яток, а якщо вдасться, то і замовлення та бронювання готелів, путівок та квитків.
4. Жарти та гумор.
Активність подібних сайтів спостерігається, як правило, вечорами, починаючи з другої половини дня, коли основні їхні відвідувачі – студенти і школярі – приходять з занять. Що стосується днів тижня, то піковими сміливо можна назвати четвер і п’ятницю, в той час як в неділю і понеділок активність відвідувачів падає майже до нуля. Сезонних спадів і підйомів такі сайти не схильні, хоча, звичайно, влітку у них трохи менше відвідувань, ніж взимку.
5. Здоров’я.
А тут все просто – як тільки люди починають хворіти, вони йдуть на сайти про здоров’я. Восени їх ведуть туди простуди, взимку – грип і запалення легенів, навесні – ревматизм і авітаміноз, влітку – пригрев і сонячні опіки. А якщо врахувати те, що існують інші хвороби, які переслідують людей всі 24 години на добу і всі 365 днів у році, то можна сказати, що відвідуваність сайтів і порталів про здоров’я завжди однаково висока.
6. Еротика.
Тут простежуються два піки: по року – весна, за часом доби – вечір. Саме в цей час на еротичні сайти і приходить їхня цільова аудиторія. Звичайно, протягом решти часу подібні сайти не скаржаться на відсутність інтересу з боку користувачів, однак варто сказати, що по пошуковим запитам Мережі «еротика» і «порно» займають лише 24 місце (а не перше, як вам здавалося), а раз так, то значить, не вони збирають найбільше відвідувань.
7. Скачати музику і фільми.
Час доби – друга половина дня, день тижня – з понеділка по неділю, пора року – осінь-весна, так як саме з осені до весни в прокаті, а значить після цього і на сторінки сайтів, з’являються все найкасовіші новинки кіно.
8. Сайти про комп’ютерних іграх.
Ці сайти втрачають свою відвідуваність тільки на невеликий термін – квітень і травень. Так само спостерігається незначна втрата інтересу до них у кінці серпня і в перших двох декадах вересня, але зате в решту часу вони майже завжди знаходяться на вершинах всіх рейтингів відвідуваності. Ну а де шукають комп’ютерні ігри, цікавляться і тим, де можна купити принтер , треба ж десь роздрукувати свої успіхи ?
9. Як заробити в Мережі або як стати багатим.
Може з-за великої кількості подібних сайтів, а може бути через те, що добра половина їх належить шахраям, відвідуваність подібних сайтів досить не висока. Якщо ж говорити про спади і подсхемах, то тільки сайти цієї тематики відрізняються від інших тим, що у них завжди стабільна кількість відвідувань. Яке саме, залежить виключно від змісту сайту. Проте одне відомо достеменно відвідувачі на ці сайти приходять протягом всього дня і протягом усього тижня практично з рівними інтервалами. Останнім часом значно збільшується відвідуваність сайтів, де пропонується розкрутка сайтів, ну або пишеться, про те, як це можна зробити. Мені в аську майже кожен день стукають з питаннями.
10. Домашні улюбленці.
Відвідуваність сайтів цієї тематики так само переможена сезонним і тимчасовим коливанням. Пік – вихідні дні, весна, літо і початок осені. Оптимальний час – друга половина дня. Якщо ж говорити про рейтинги, то на першому місці знаходяться сайти присвячені кішкам, на другому – собакам, а на третьому ті, що розповідають про інших тварин. Але з усіх десяти розглянутих нами тим, тема вихованців приносить менше всього відвідувань.
Ну якщо вже зовсім горить і хочеться збільшити відвідуваність свого сайту, то спробуйте розкрутку в твіттері, хоча просування сайту має бути комплексним і мати довгострокову стратегію
Схожі записи
- Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
- Як скласти семантичне ядро сайту.
- Що заважає сайту вийти в TOP
- Вартість просування сайту
- База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
- Карають пошуковики за сапку — особистий досвід.
- SMO – вигідна альтернатива розкрутки сайтів