Спочатку реклама виступала лише засобом просування окремих компаній, товарів та послуг, стимулюючи людей купувати продукцію конкретного виробника або звертатися за допомогою до певних фахівців. Однак у міру розвитку системи громадських відносин, становлення ринкової економіки і появи інноваційних технологій реклама придбала масу додаткових функцій. По суті, в двадцять першому столітті рекламу можна заслужено назвати одночасно регулятором як комерційних, так і соціальних взаємозв’язків між людьми, а в деяких випадках і способом впливу держави на спосіб життя населення.
Можна виділити ряд ключових напрямів впливу реклами на сучасне суспільство:
- стимулювання інтересу до певних політичних партій і конкретним державним діячам;
 - формування сприйняття світу, в тому числі пріоритетних цінностей;
 - інформування про доступні можливості для максимально об’єктивного вибору товарів та послуг;
 - отримання стабільного доходу від реалізації продукції;
 - підсвідоме вплив на потреби і бажання людини;
 - розширення світогляду за рахунок отримання даних про самих різних сферах діяльності;
 - розвиток власного смаку та формування індивідуальних естетичних уподобань.
 
Обмеження рекламної діяльності
Беручи до уваги серйозність і багатоаспектність впливу реклами на людей, цілком логічним є прагнення внести ряд обмежень щодо її втілення, — в іншому випадку, є ймовірність надання недостовірної інформації та введення потенційних споживачів в оману. Природно, внесення ряду вимог щодо реалізації рекламних ідей не повинно стати причиною економічного збитку для рекламодавців, тому основною метою органів влади є пошук компромісного рішення і створення законодавчої бази, заснованої на взаємовигідних умовах.
У більшості країн світу недобросовісні розповсюджувачі рекламної інформації піддаються певним штрафним санкціям або ж несуть адміністративну відповідальність, причому розмір покарання визначається в судовому порядку. Загальноприйнятим є сувора заборона на надання завідомо неправдивих даних, а також інформації неетичного змісту, зокрема, реклами з расовим підтекстом або дискримінуючої певну категорію населення.
За матеріалами сайту — www.proreklam.ru
Схожі записи
- Яку рекламу вибрати?
 - Конверсія трафіку. Як порахувати і підвищити конверсію.
 - Реклама Інтернет-магазину
 - Маркетинг Бен-Ладену
 - Просування сайту через банерну рекламу
 - Повноцінна рекламна акція в мережі
 - Реклама в мережі: що це?
 






















