Відбувається це тільки з однієї причини – ваша сторінка не сподобалася якомусь з незліченних (а у Google їх понад 300) пошукових роботів, і він наклав на цю сторінку фільтр Supplemental Results. Не вірите? Тоді вирушайте на будь-який сайт, який знайдете за запитом «аналіз сайту», і подивіться, скільки сторінок вашого сайту Google проіндексував і скільки з них не знаходяться під дією фільтрів. Запевняємо, що результати цього більш ніж нескладного дії дуже вас здивують.
А індексація сайту Google відбувається згідно наступного порядку:
Спочатку індексуються всі 100% сторінок сайту, що не може не радувати. Особливо початківців веб-майстрів. Але триває подібне свято зовсім не довго, і вже через 4-5 днів сторінки цілими пачками починають вилітати з індексації, точніше – опинятися під писсимизацией тих чи інших фільтрів.
Спервач видаляється копіпаст, вже має більше 3-4 копій на інших сайтах. Після цього відсіваються сторінки зі спам-контентом: машинний переклад чужих статей, статті, створені за допомогою підстановки синонімів і багато що інше. Після цього під фільтр потрапляють сторінки, на яких розміщено менше 600-700 знаків унікального контенту (якщо мова не йде про фотосайтах).
Але і це ще не кінець, так як після цього протягом всієї історії існування вашого сайту Google буде видаляти з нього:
— сторінки з критично-великою кількістю граматичних помилок;
— сторінки з надлишком розміщених на них зовнішніх посилань;
— ті, що пройшли через «чорну» оптимізацію;
— сторінки з низьким числом відвідувань;
— з дуже великим числом ключових слів і фраз;
— сторінки з високим відсотком – більше 50 – відмов;
— і багато хто інші.
І в результаті всіх ваших зусиль може вийти так, що проіндексувавши створений вами сайт, Google не буде відправляти у пошукові видачі та малої його частини. А раз так, то відразу ж виникає питання: що робити? Відповідь на нього більш ніж простий. Для того щоб індексація сайту в Google була ефективною, слід дотримуватися всього 5 простих правил:
1. Контент – він повинен бути унікальним на 100%, і обсяг будь-якої статті, розміщеної на сайті, повинен бути не менше 2.000 знаків і не більше 20.000.
2. Зовнішні посилання на сайті – постарайтеся взагалі не використовувати їх. Ну а якщо хочете заробляти на біржах з купівлі-продажу посилань, то навчитеся не скупитися, розміщуючи на 1-й сторінці сайту не більше 2-3 посилань.
3. Внутрішня перелінковка – в правильному виконанні вона може збільшити кількість сторінок сайту у видачі в кілька разів.
4. Посилання з соціальних мереж і сторонніх ресурсів – привчіть себе розміщувати на кожну створену сторінку вашого сайту посилання Фейсбук, вКонтакте, Twitter та Однокласниках, і тоді Google просто не зможе не звернути уваги на заявлені на них посади.
5. І найголовніше – робіть дійсно цікаві сайти, адже найчастіше саме кількість відвідувань і час перебування користувачів на тій чи іншій майданчику, а не ПР або Alexa Rank роблять сайт лідером навіть самих високочастотних пошукових запитів.
Спробуйте, і ви побачите, наскільки дієвий кожен даний нами рада. А ось що стосується індексації сайту в Яндексі, то тут все набагато складніше і заплутаніше ?
Схожі записи
- Google після Пінгвіна. Індексація не піддається логіці.
- FAQ: Все про новий алгоритм Google – Hummingbird
- Робота з Google Analytics, помилки, яких не варто допускати
- Пошук в Google. Фішки які роблять його ефективніше.
- Як уникнути поганої індексації сайту в пошукових системах
- Що робити, якщо сайт випав з індексу?
- Google Пінгвін — аналіз вижили і вироблення протиотрути.