Починаючи роботу над створенням власного сайту, важливо продумати всі, навіть на перший погляд незначні деталі, починаючи від доменного імені і закінчуючи фонову картинку сторінки. А вся справа в тому, що зручний користувальницький інтерфейс також має неабияке значення на просування сайту в рейтингу пошукових систем. Тому, збираючи відомості про кількість унікальних відвідувачів сайту, а також про те, скільки сторінок вони переглянули, як довго затримувалися на кожній, пошукові машини можуть робити висновки, наскільки цікавий ресурс для користувачів. Виходить, що одне з важливих завдань веб-майстра – зробити сайт не тільки цікавим і пізнаваним, але ще і зручним. Наприклад, на вашому сайті може бути організована поштова розсилка, щоб передплатники дізнавалися про всі новини.

Кожен веб-майстер знає, що існують пошукові запити, за якими можна проаналізувати, що і як часто шукають люди в інтернеті. Іншими словами, вміло користуючись цими запитами, можна вивести сайт на лідируючі позиції. А застосовувати їх можна по-різному. Наприклад, придумуючи назву. Якщо заглянути в статистику Яндекса або Гугла, то можна побачити всі запити, які користувачі вводили в рядок пошуку, наприклад, за останній місяць. Виходячи з тематики свого сайту, веб-майстер вибирає такі ключові слова, які найбільш точно відображають суть того, про що буде матеріал на сайті. Зі статистики видно, що одні запити шукають часто, інші не дуже, а треті зовсім рідко. Тому вони так і називаються – високочастотні, середньочастотні і низькочастотні.

Так ось, фахівці радять починати просування саме з останніх, так як за логікою у них більше шансів потрапити на перші позиції у видачі. Тільки після того, як ви впевнено закріпилися в числі перших по НЧ, можна переходити до СЧ запитам, а потім замахнутися і на ВЧ.

Продумуючи меню сайту, керуйтеся таким принципом: на будь-яку сторінку відвідувач повинен потрапити не більш, ніж за три кліка мишею. Тобто чим простіше і зрозуміліше навігація, тим комфортніше буде користувачеві у вас в гостях. А якщо ви хочете, щоб гість довше затримався, то користуйтеся таким прийомом, як внутрішня перелінковка. Це означає, що з однієї сторінки можуть вести кілька посилань на інші сторінки вашого ресурсу, де є схожа по темі інформація, яка може бути корисна користувачеві. А для того, щоб пошуковими роботами не проводилася індексація посилань, не мають значення для вас, то їх потрібно закривати спеціальними тегами.

Ще раз хочеться нагадати, що користуватися кожним описаним прийомом потрібно з розумом і обережно. У цьому випадку пошукові машини полюблять ваш сайт. Успіхів!

Схожі записи

  • Простий підбір ключових слів для яндекса плюс запити для AdMob
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • Просування сайту за ключовими словами.