Питання, скільки можна заробити на контекстній рекламі, хвилює всіх початківців програмістів і фахівців, які вирішили отримувати додатковий прибуток з допомогою контексту. Адже створення власного ресурсу, та ще й досить привабливого і відповідного вимогам систем контекстної реклами (а ці вимоги, незважаючи на ті, що ходять по Інтернету чутки, є і в таких гігантів, як GooglAd, і у невеликих систем контекстної реклами, ніби EveryTell). Крім того, ресурс повинен бути цікавим, регулярно оновлюється і оптимізованим, щоб нові користувачі могли його знайти, а старі щодня завантажували його з закладок, щоб перевірити, що з’явилося новенького.

Погодьтеся, дуже важливо знати, скільки можна заробити на контекстній рекламі, наприклад Adsense, щоб зрозуміти, чи варта гра — створення подібного ресурсу — свічок.

Якщо коротко відповідати на питання, скільки можна заробити на контекстній рекламі, то відповідь буде — скільки завгодно. Справа в тому, що кількість майданчиків, як і їх якість, обмежується тільки «пряморукостью» і бажанням веб-програміста отримати істотний прибуток. Заробіток в більшості випадком прямо пропорційний кількості відвідали ресурс користувачів. Тобто чим більше користувачів ви приведете на свій сайт, тим більше зможете отримати. Звідси висновок: постійне оновлення контенту, оптимізація, розробка, поліпшення дизайну і нарощування зовнішніх посилань — це прямі ключі до успіху будь-якого сайту і отримання стабільного прибутку.

Ще один фактор, що впливає на те, скільки можна заробити на контекстній рекламі, — тематика ресурсу. Загальновідомо, що є в контекстній рекламі теми дорогі і розкручені і скромні і малооплачувані. Так, фінанси, автомобілі, побутова техніка, інтернет-технології — завжди популярні і добре оплачувані тематики, які можуть принести гарний прибуток.

Нарешті, різні системи контекстної реклами готові поділитися з власниками майданчиків різним відсотком. Гіганти на кшталт Яндекса дають тільки 50% зароблених на рекламі грошей, а невеликі контори готові поділитися з партнерами і 70%.

Отже, точної відповіді на питання, скільки можна заробити на контекстній рекламі, дати неможливо. В середньому за наявності невеликого, але інформативного сайту з відвідуваністю близько 200 унікальних користувачів в день ваш дохід буде близько 50$ в місяць. Привернете більше трафіку — і ця цифра істотно зміниться в позитивну сторону!

Схожі записи

  • Можливості агентств Інтернет-реклами в просуванні сайтів.
  • Просування сайту або контекстна реклама?
  • 60 км на велосипеді і прямо на курси Вадима Курило Adsense
  • Секрети Adsense — розміщуємо рекламні блоки
  • Як збільшити заробіток з Adsense
  • Дрібниця, а приємно…
  • Обналичиваем чек від Google