Як зробити просування в соціальних мережах


Как сделать продвижение в социальных сетях
Просування в соціальних мережах: з чого почати.
Також хочемо порекомендувати почитати – Качественное продвижение в социальных сетях http://delukr.kiev.ua/kachestvennoe-prodvizhenie-v-sotsialnyh-setyah/
Перш ніж почати просування в соціальних мережах, потрібно визначитися в яких саме мережах ви будете вести свою сторінку або групу, і здійснювати її просування. мережі, вони можуть бути корисні для деяких видів бізнесу, наприклад, linkedin. com, має велику популярність на заході, це мережа професійних контактів, Drive2.
Зробивши аналіз конкурентів, і з’ясувавши на яких майданчиках мешкає їхня цільова аудиторія, виявивши з якихось соціальних мереж більше відбувається переходів на їх сайт, з допомогою онлайн – сервісів аналізу цільової аудиторії, можна приступати до створення своїх груп у соціальних мережах. Не варто використовувати відразу всі соціальні мережі для розміщення сторінок, якщо звичайно у вас немає достатнього бюджету і великої команди готової займатися SMM – просуванням. Досить створити сторінки в двох – трьох мережах, а на практиці виявити найбільш активний канал, і зосередити на ньому більшу частину своїх зусиль по просуванню. Згодом при появі вільного часу, або для збільшення присутності в інтернеті можна додати ще один або кілька каналів.
Починаючи SMM – просування в соціальних мережах, потрібно визначитися з цілями даної кампанії.
Навіть якщо ви ведете кілька груп у різних соціальних мережах, не варто дублювати одні і ті ж повідомлення скрізь. Контент повинен бути унікальним, можна робити рерайт одного і того ж повідомлення в різних соціальних мережах, щоб зробити його унікальним, або ж створити в іншій соц. мережі якусь іншу спрямованість публікацій, достигающею поставлених цілей. Сам контент повинен бути цікавий користувачам, що підштовхує їх поділиться новиною з друзями. Використовуйте якісні і красиві картинки, які привернуть увагу користувачів, де доречно, використовуйте гумор – він має високий вірусний ефект розповсюдження соціальної мережі користувачами.
Не варто забувати і про SMO (Social Media Optimization – оптимізація під соціальні мережі), потрібно на самому сайті передбачити кнопки соціальних мереж, за допомогою яких відвідувачі ресурсу зможуть поділитися матеріалами сайту в своїй стрічці, або додасться в групу компанії в соц. Так само на самій сторінці в соціальній мережі всі публікації з посиланнями на ваш сайт повинні бути UTM – мітками. Це допоможе зрозуміти, з яких саме публікацій користувач перейшов на ваш сайт, і точніше визначити який матеріал більше цікавить ваших відвідувачів і передплатників.
Це основний набір дій і методів для успішного старту SMM – просування в соціальних мережах.
Багато власники сайтів і веб – майстер використовують для проведення рекламних компаній біржі — цей метод є одним з інструментів SMM просування.