Як замінити каталізатор

1-31-2021

 

Пристрій являє собою циліндричний фільтр з комірчастою структурою з кераміки (рідше – з металу), де нейтралізуються оксиди азоту і вуглецю, шкідливі для людей і навколишнього середовища. Рекомендуємо почитати про  удаление катализатора  , тут найкращі ціни та найвища якість .

У деяких авто стоять відразу дві або навіть чотири таких деталі, але вони не вічні: після 100-150 тисяч кілометрів пробігу фільтруючі осередки засмічуються, руйнуються – і тоді доводиться міняти.

Або проводити заміну каталітичного нейтралізатора в системі полум’ягасником-ціна такої процедури нижче, ніж установка сертифікованого аналога, а фахівці кваліфіковано виконають заміну.

Ознаки видалення каталізатора з вихлопної системи

Коли це відбувається, поломку можна діагностувати по ряду ознак:

  • у приладовій панелі виводиться повідомлення про відповідну помилку або загоряється індикатор check engine;
  • двигун починає працювати нестабільно і втрачає потужність;
  • збільшується витрата палива;
  • у салоні авто виникає неприємний запах і вібрація під сидінням водія.

Вартість видалення каталізатора з вихлопної системи

Першочерговість пояснюється тим, що датчики – крихкі деталі. Потім акуратно видаляється сам каталізатор-так, щоб не залишити у вихлопній системі керамічних або залізних осколків.

Але що робити після видалення каталізатора? адже це важлива частина вихлопної системи, тому її відсутність потрібно якось компенсувати. Після видалення передбачено кілька способів повернути машині колишню функціональність:

  • замінити аналогом;
  • поставити апаратну або програмну обманку з прошивкою ебу;
  • провести заміну каталізатора на полум’ягасник.

Чому краще ставити пламегаситель

Точно такими властивостями володіють і полум’ягасники, які часто встановлюються в ті ж місця вихлопних систем, де розташовувалися каталізатори. Структурно така деталь простіше, тому при установці пламегасителя ціна самого пристрою і його монтажу нижче.

Залежно від використаних при виробництві матеріалів полум’ягасники мають два види: активні і реактивні. Перші в якості звукоізолюючого шару містять волокна базальту або аналогічних йому синтетичних речовин.

Однак встановити такий пламегаситель-тимчасове рішення, оскільки термін служби волокон обмежений, і вони з часом вигоряють під впливом нагрітого газу. Другий тип, реактивний, влаштований складніше: двошаровий корпус містить звукоізолюючі, термостійкі і антикорозійні елементи.

Ще одна важлива характеристика полум’ягасника – його обсяг. Чим він більший, тим нижче рівень шуму. Справа в тому, що вихлопні гази подаються під тиском, яке може сприяти вібрації деталі, що призводить до двох негативних наслідків.

По-перше, стає чути шум мотора, а по-друге – скорочується термін служби всієї вихлопної системи. Щоб цього уникнути, треба правильно вибрати обсяг пламегасителя і надійно закріпити його в системі.