Як видалити каталізатор

1-31-2021

not found

Також хочемо вам порекомендувати

Видалення каталізатора в ростові-на-дону.

Видалення каталізатора в ростові – на-дону-одна з найбільш затребуваних послуг, що користується регулярним попитом автолюбителів. Це обумовлено, в першу чергу, надмірною дорожнечею заміни даного елемента на новий. Головне завдання каталітичного нейтралізатора, що встановлюється на сучасні моделі автомобілів-це зниження рівня шкідливих викидів з метою зменшення негативного впливу газів со на навколишнє середовище. З плином часу даний елемент вихлопної

Системи засмічується і виходить з ладу, що вимагає або його заміни, або ж установки «обманки», причому часто водії вибирають саме другий варіант. Справа в тому, що оригінальний каталізатор коштує дуже дорого, причому далеко не завжди себе виправдовує, особливо якщо доводиться використовувати паливо не найкращої якості.

Ціни на послуги з видалення каталізатора:

Послуга:
Ціна:

Видалення каталізатора
Від 4 000 руб.

Прошивка євро-2
Від 4 000 руб.

Монтаж пламягасителя / стронгера
1 000 руб.

Вартість плямягасителя / стронгера
2000 / 1 500 руб. (відповідно)

Записатися на обслуговування можна за номером: 8-928-226-57-44

Як до нас дістатися-вам підкаже карта в розділі контакти.

Вирішення проблеми несправного каталізатора

Автосервісна майстерня “turbo61” здійснює в ростові-на-дону видалення каталізатора. Ми виконуємо свою роботу на високому професійному рівні, гарантуючи хорошу працездатність автомобіля. Досвідчені майстри-електронники обов’язково перепрошивають ебу, після чого комп’ютер вже не видаватиме ніяких помилок, гарантуючи відмінне функціонування двс. Ми з усією відповідальністю підходимо до виконання своїх обов’язків, індивідуально підходимо до кожного конкретного випадку, обов’язково беручи до уваги модель автомобіля. Все це в сукупності дозволяє нам гарантувати точність і акуратність при виконанні роботи.

Така послуга, як видалення каталізатора, включає в себе наступні етапи:

  • від’єднання приймальної труби від глушника
  • зняття колектора (випускного)
  • видалення внутрішньої частини колектора і установка його назад
  • заварювання корпусу (установка стронгера або пламегасителя)
  • перепрошивка блоку управління (виключення з електронного ланцюга датчика лямба-зонда) під норми токсичності «євро-2».

За бажанням клієнта можливо запрограмувати” мізки ” автомобіля чіп-тінінг прошивкою. Різниця в ціні, як правило-зовсім невелика. Але характеристики мотора зміняться відчутно. При цьому витрата палива залишиться в колишніх значеннях.

Особливості видалення каталізаторів

Кожен функціональний вузол двигуна автомобіля має велике значення для надійної роботи всієї системи.

Наша компанія, що відрізняється бездоганною репутацією, надає гарантію на виконаний ремонт. Співробітники автотехцентру використовують індивідуальний підхід і роблять роботу максимально якісно.

Ми зацікавлені в довгостроковому співробітництві з кожним автовласником, який звернувся до нас, тому надаємо послуги на чесних умовах. Видалення сажового фільтра буде припускати перепрошивку ебу. Ми працюємо з автомобілями будь-яких моделей, марок і класів з бензиновим або дизельним двигуном. Всі роботи виконуються точно, оперативно і максимально акуратно.

Якщо не видалити каталізатор вчасно…

Видалення каталізатора в ростові може виконуватися після 120-150 тисяч км. Пробігу. В цьому випадку сажові фільтри і каталітичні нейтралізатори можуть забиватися, що стане причиною утруднення виходу відпрацьованих газів. Так як тиск у вихлопному тракті буде помітно підвищуватися, можливий швидкий знос циліндро-поршневої групи.

Якщо каталізатор заб’ється в турбованому двигуні,

То відбудеться перегрів турбіни і закоксовування маслоканалів, через що вона вийде з ладу.

Також забитий каталізатор може руйнуватися всередині приймальної труби.

Цей процес стане супроводжуватися появою дрібного абразивного пилу. Яка, при запуску мотора, почне задуватися турбокомпресором і потрапить у впускний колектор, звідки буде переміщатися в циліндри.

Осідання пилу на стінках циліндрів призведе до появи пошкоджень (задирів). Стінки гільзи і поршневі кільця почнуть зношуватися. Масло в моторі буде витрачатися швидше.

Щоб не ризикувати двигуном свого авто, не варто затягувати з заміною каталізатора або сажового фільтра. Однак, новий каталізатор коштує, як правило, дуже великих грошей.

Тому багато автовласників вважають за краще його просто видаляти.

І дійсно: каталізатори стали встановлювати майже всі автовиробники в кінці 20-го століття з метою дотримання екологічних норм євро-3, євро-4, потім євро-5. Тим часом, автомобілі, вироблені в кінці 90-х років (наприклад) зараз мають ринкову вартість близько 100-150 тис.рублів. А ось новий каталізатор для них іноді може обійтися власнику в суму приблизно рівну 50-80 тис. Підсумок-раціональне рішення: замовити видалення каталізатора за доступною ціною.

Помилка лямбда зонда

У деяких моделях авто може загорятися чек на приладовій панелі, який попереджає про помилку в системі. Таке може відбуватися тому, що показання лямбда-зондів відрізняються при наявності або відсутності каталізатора.

Помилка лямбда призводить до неправильного утворення суміші на підставі імпульсів ебу. Все це призведе до таких неприємних наслідків:

  • форсунки перестають справлятися із завданням і переливають склад;
  • витрата палива помітно збільшується;
  • температура вихлопних газів буде підвищуватися.

Але як позбутися від помилки по лямбді? як привести витрату палива в норму? і тут фахівці автотехцентру “турбо 61” не залишать вас у біді. Ми встановимо в блок управління двигуна вашого авто нове програмне забезпечення (прошивка ебу). На підставі нових норм токсичності євро – 2 ваш автомобіль внесе свою лепту в забруднення навколишнього середовища, але при цьому витрата палива залишиться в колишніх, нормальних значеннях і ви заощадите кругленьку суму грошей.

Обманка лямбда зонда. За і проти.

Деякі автовласники намагаються йти по ще більш простому шляху і встановлюють обманку лямбда зонда. Механіки “турбо 61” не рекомендують робити цього тільки по тому, що обманки вистачає на рік, максимум на півтора справної роботи. Після чого вона вигорає і помилка повертається знову. Таким чином прошивка євро – 2 або чіп-тюнінг є найбільш статичними методами вирішення даної несправності.

Відмінність прошивки євро-2 від чіп-тюнінгу в тому, що євро-2 залишає всі параметри роботи двигуна, його систем і датчиків в заводських значеннях, минаючи лямбда зонди. Чіп-тюнінг ж, крім цієї функції, розкриває весь потенціал двигуна вашого авто, закладений конструкторами заводу-виробника. Але перед тим як вийти з конвеєра-параметри двигуна навмисне “душаться” на догоду екологам і зниження витрати палива на яких-небудь 300 мл на 100 км.

Наша компанія надає послуги в містах аксай, ростов-на-дону, батайськ, азов і новочеркаськ. До нас впевнено звертаються не тільки звичайні автовласники, а й представники автотранспортних і таксомоторних компаній. Розумні ціни роблять співпрацю з нашою фірмою вигідною для кожного замовника.

Отклчение егр (egr)

Доцільно відключати систему єдр (як механічно, так і програмно) разом з видаленням фільтру сажі. Тоді дизельне серце вашого “звіра” по-справжньому розкриє весь свій потенціал потужності.

Механічне відключення являє собою монтаж перегородки (заглушки) на один з флянцев системи egr. В користь даного заходу можна не сумніватися. Достатньо лише поглянути на стан речей всередині самої системи єдр:

І цим ви забезпечуєте свій мотор, замість чистого прохолодного повітря. Чи потрібно воно вам?

Ви неодмінно зрадієте і, можливо навіть не впізнаєте свій авто, коли позбавите його від екологічного тягаря!

Власникам дизельних автомобілів всерйоз варто замислюватися про відключення “екології” ближче до 150 т.км пробігу. Раніше-краще. Але вод затягувати з цим ми вам не рекомендуємо. Забитий сажовий фільтр і егр можна почистити, проте результатів подібної чистки вистачить не на довго.

Будь-яка перепланування в квартирі, або будинок будувався за індивідуальним проектом. У таких випадках краще звернутися в майстерню, де двері зроблять за розмірами, необхідним для конкретного приміщення.

Дуже важливим є питання, як вибрати міжкімнатні двері за типом відкривання. Класичним зразком переважної більшості сучасних квартир є наявність орних варіантів, що складаються з єдиного полотна або 2 стулок. Такі вироби поділяють на ліві і праві.

Для невеликих приміщень більше по