Як вибрати інтер’єрного фотографа

5-18-2021

Інтер’єрна фотографія зазвичай вимагає від профессиональный фотограф интерьеров не тільки гарного художнього погляду, але і уважного ставлення до техніки.  У цій замітці я розповім про деякі речі, на які слід звернути увагу при зйомці в приміщенні. Відразу зауважу, що майже все написане тут взято з мого особистого досвіду. Книг про цей вид зйомки я не зустрічав і статті не читав. І мільйон на такій фотографії я ще не заробив. Так що, якщо ви в чому-небудь не згодні зі мною, пишіть, обговоримо.

Спалахом раджу користуватися рідше: у неї занадто холодний колір по відношенню до ламп розжарювання і галогеновим світильників. Але все одно це обов’язковий елемент, адже іноді нею можна усунути неприємні градієнти освітлення або провали в тінях. Ще я ношу з собою галогенову лампу з подовжувачем і користуюся тим, що є при ремонті: звичайними лампами і прожекторами. Але будьте обережні: ви можете перевантажити електромережу, якщо у вас занадто багато потужного світла…

І при цьому треба пам’ятати, що людина, глянувши на фотографії інтер’єру, не повинен помітити постановочного світла. Зазвичай, дивлячись на них, люди (звичайно, якщо вони не професіонали) не замислюються над тим, як вони зняті. Головне-штучне світло повинен бути делікатним і ввічливим по відношенню до природного.

У таких речах і проявляється майстерність-приховати все штучне, перетворивши його в природне. Хоча не варто робити все занадто однорідно опрацьованим, не треба боятися поставити своє світло, інакше приміщення на фото буде виглядати нудним, без явного обсягу і малюнка.

Фотографи зазвичай використовують галогенові та імпульсні джерела світла. Перші дають жовтуватий відтінок, другі — майже як денне світло. З галогеновими працювати простіше: можна, розставивши їх, відразу зрозуміти, з якої точки краще знімати і чи треба щось ще поміняти в освітленні. З імпульсними складніше: будуть бликовать в несподіваних місцях, але зате вони могутніше, ну і дорожче. І галогенових ламп зазвичай треба більше, ніж тих же імпульсних.

Ще часто буває така проблема, як занадто яскраві вікна або світильники. При цьому замовнику потрібно показати кльовий вигляд з вікна або текстуру мегаплафона, тільки заради якого і може зніматися весь інтер’єр. Тоді вже потрібно перекривати природне світло штучним, а вікно можна, наприклад, завісити простирадлом і потім відзняти окремо вид з нього.

Навіть при самій акуратною експовилке без таких маленьких хитрощів ви отримаєте спотворення на рамах від яскравого джерела світла навпроти об’єктива.

Подібних спотворень, наприклад, від точкового світильника, можна уникнути, просто знявши ще один кадр, закривши чим-небудь перед цим джерело спотворень перед об’єктивом.

Гідністю фотографії вважається виявлення фактур всіх предметів і поверхонь, що знаходяться в інтер’єрі.

Особливо тонко до цього питання ставляться люди, які роблять ремонт. Тоді потрібно ненав’язливо акцентувати увагу на паркеті, на фактурі шпалер, на рівних рядах розеток і акуратних куточках, тому в такій ситуації кожен відблиск — це зло. І всі тіні повинні бути опрацьовані. Витримки в інтер’єрній фотографії досить довгі, значить, можна малювати світлом, поки матриця відкрита світу.

Навіть маючи під рукою одне джерело світла, можна позбутися від жорстких тіней і засвічення, переміщаючи його під час витримки. Можна також накривати його тканиною різного кольору, щоб грати з температурою світла.

Геометрія тут складніше, ніж шкільна. Зі світлом працювати цікаво, з простором ще до того ж і складно. Коли в наявності є тільки

І бажано мінімізувати всі перспективні спотворення. Особливої уваги вимагає проблема першого плану, адже тільки працюючи з планами, можна показати обсяг на фото, в 2d. Іноді буває необхідно «заглянути» в інтер’єр зверху чи знизу, і тоді доводиться уважно шукати точки зйомки. Фотошоп нам допоможе.