Семантичне ядро – це основа будь-якого сайту. Воно являє собою набір ключових запитів, по яких користувач зможе знайти ваш ресурс через пошукові системи. Від того, наскільки правильно вони підібрані, в чому залежатиме успіх вашого сайту.

Перше правило при складанні семантичного ядра полягає в тому, що запити повинні точно відображати тематику ресурсу. Для початку проаналізуйте ваш сайт і знайдіть всі можливі слова і словосполучення, за яким його можна було знайти в пошуковиках, у вас вийде приблизно 100 слів. Далі, видаліть всі слова, які ви не хочете просувати свій сайт, таких буде приблизно половина від початкового числа.

Тепер, скористайтеся безкоштовними сервісами з визначення частотності запитів, так як в Рунеті лідируючим пошукачем залишається Яндекс, то краще всього використовувати його сервіс, Яндекс Вордстат. Детальніше вже писали тут, так що повторюватися не будемо. За допомогою цього сервісу перевірте ваші запити на частотність. Вони можуть бути високочастотними, средньочастотними або низькочастотними. Високочастотними є запити, що вводяться в пошуковик понад 2000 разів на місяць, средньочастотними – від 1000 до 2000 разів, а низькочастотні запити вводяться від 500 до 700 разів.


Від занадто високочастотних запитів вам краще відмовитися. Із – за їх високої популярності, вам буде важко витримати конкуренцію з ним з іншими ресурсами. Низькочастотні запити також не підходять, так як популярність сайту буде дорівнює їх популярності, тому зупиніться на декількох середньочастотних запитів, точно характеризують тематику вашого сайту.

На наступному етапі розподіліть отримані запити по сторінках сайту, більш високочастотні запити повинні вести на головну сторінку, а запити з меншою частотністю потрібно рівномірно розподілити по сайту так, щоб вони вели на його другорядні сторінки. Ваші запити не повинні бути занадто загальними, так і занадто спеціальними, вони повинні бути привабливі саме для вашої цільової аудиторії. Не потрібно надмірно насичувати статті сайту ключовими запитами, пам’ятайте, що ви робите сайт для людей, а не для пошукових машин. На 2000 символів тексту повинно припадати приблизно 1 – 2 ключових запиту.

При складанні семантичного ядра можна використовувати як безкоштовні, так і платні сервіси. Безкоштовні — є у всіх значущих пошукових систем, а що стосується платних способів, то ви можете залучити для цієї роботи професійного оптимізатора або придбати спеціальну програму, Key Сollector, яка суттєво полегшить вам роботу щодо складання семантичного ядра. Хоча самостійне створення сайтів і їх просування обходиться набагато дешевше послуг seo-фахівців, не варто економити абсолютно на всьому. На деякі платні програми варто витратитися, так як вони заощадять вам багато часу, сил, а в кінцевому рахунку і грошей.

Деякі веб–майстри можуть самостійно підібрати необхідні ключові запити для свого сайту. Якщо ви зіткнулися з цією проблемою, то можете просто проаналізувати сайти схожі з вашим по тематиці. Для цього можна скористатися загальнодоступним інструментом від liveinternet, вивчити мета – тег keywords у вихідному коді сайту або скористатися сервісом semrush, просто введіть у його пошуковий рядок адресу головної сторінки потрібного вам сайту. Підійде для цих цілей і безкоштовний функціонал Мегаиндекса, особисто я частенько там аналізую конкурентів ? . Пам’ятайте, що правильно складений семантичне ядро забезпечить високий рейтинг і відвідуваність вашого ресурсу, тому поставтеся до процесу його складання з усією відповідальністю.

Схожі записи

  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Що заважає сайту вийти в TOP
  • Вартість просування сайту
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • Карають пошуковики за сапку — особистий досвід.
  • SMO – вигідна альтернатива розкрутки сайтів
  • Про гарантії на просування сайту