Мабуть один з перших питань, яке задає собі початківець саппер, це як продавати посилання в sape. Не претендуючи на істину в останній інстанції, хочу дати в цій статті своє розуміння того, як продавати посилання, щоб сайти жили довго і приносили прибуток. Якщо ви ще не знайомі з сапою, то раджу прочитати статтю про заробіток на Sape.
Ну а для тих, хто вже почав будувати свій бізнес в мережі, розповім як я продаю посилання в sape.

Заздалегідь скажу, що не роблю наголос на сапу, для мене це лише додатковий заробіток в мережі. У цю систему я закинув 3 сайтику (2 полуСДЛ, і відвертий ГС) на всіх трьох сайтах статті унікальні. Посилань поки продаю дуже мало, ось приблизно що у мене виходить:
1. ПолуСДЛ (PR3/ТИЦ20) — 74 посилання, дохід 42 рубля/день
2. ПолуСдл (PR2/ТИЦ10) — 49 посилань, дохід 19 рублів в день.
3. ГС (PR0/ТИЦ10) — 26 посилань, 5 руб/сут.

Основний принцип, якого я дотримуюся звучить так: «Краще менше, але дорожче, ніж багато, але дешевше«. Тому ціну на посилання виставляю в 2-3 рази вище середніх по системі.

Як продавати посилання в Sape

Порада перша: не поспішайте додавати свіжоспечений сайтик в сапу і продавати посилання. Особисто я перші 3 місяці не чіпаю зелений сайт взагалі, навіть не ганяю по каталогах — тільки поступовий ріст беків. Потім роблю прогончик, піднімаємо ТІЦ до 10-ки і додаємо сайт в сапу, тепер можна і ссылочками приторговувати. Можна звичайно додати в систему і з нульовими показниками, але ціни будуть в рази нижче, так і 10-ку тіцу відхопити не так вже й складно.

Порада друга: не ставте відразу багато посилань на продаж. Особисто я для молодого сайту виставляю по 1 ссылке з кожного рівня, але зате за завищеною ціною. Після того як він сформується ще трохи переходжу до виду 3/2/2. Більше 3-х посилань зі сторінки не продаю, адже жадібність вебмастера здатна завалити будь-який сайт. Днями зайшов на сайт у якого більше півроку тому були показники PR4/ТИЦ100, а потім власник поставив на нього сапу, та так агресивно, що посилання продавалися блоками по 5 і більше. Так от зараз у нього показники PR0/ТИЦ10. Різницю відчуваєте?

Порада третя. Модерируйте посилання! Жодних посилань, ведучих на порносайти, сайти порушують авторські права і т. д. Плюс до того я не пропускаю занадто довгі посилання і посилання, які відпадуть через місяць. Скажімо приходить заявка виду «подарунки до 8 березня», начебто сайт хороший, та тільки впевнений, що після 8 березня посилання відвалитися і пошуковик це помітить. Зайве миготіння посилань не додає радості пошуковим системам.

В добавок, я не поспішаю схвалювати посилання ведуть на сайти, у яких взагалі немає сторінок в індексі. Іноді просто тупо тягну час і перевіряю заявку через пару тижнів — якщо сайт потрапив в індекс і кількість сторінок зростає, то підтверджую.

Порада четверта. Грамотне розміщення посилань. Якщо ви продаєте 3-4 посилання зі сторінки, то бажано рознести їх по декількох блоків, а не виводити все в одному місці. Ну і здається мені, що посилання в самій статті (на початку, в кінці) виглядають більш природніше, ніж ті, які розміщуються в футері або сайдбарі.

Порада п’ята Не виставляйте на продаж усі проіндексовані сторінки. Продавайте посилання не більше 2/3 від загальної кількості сторінок. Причому, чим більше сторінок на сайті, тим менше повинно бути співвідношення. Скажімо якщо в індексі більше 1000 сторінок, то можна обмежитися і 30% сторінок для продажу.

А Ви продаєте посилання в Sape? Поділіться досвідом!

Схожі записи

  • Сапа, мила сапа…
  • Wizard.Sape — чарівний покровитель сеошників 🙂
  • Weclickers.ru — для кого заробіток, а кому і вигідне вкладення коштів.
  • Достоїнства і недоліки заробітку в інтернеті
  • ElitePay.ru — заробіток на мобільному трафіку
  • Заробіток в мережі: яким чином можна заробити в інтернеті?
  • Чи можна заробити в інтернеті