Чи є у вас власні критерії оцінки сайтів? Якщо ні, то марно, адже для грамотного просування потрібно знати як оцінити якість сайту.
В інтернеті блоги з’являються з неймовірною швидкістю. Їх ведуть люди різних професій і напрямків. Дизайнери, програмісти, письменники, вчителі, будівельники мають свій електронний щоденник. Деякі з них займаються веденням блогу професійно, а деякі є повними «чайниками» в блоговедении. Для багатьох блог стає невід’ємною частинкою свого життя, своєю улюбленою справою. Зараз кожен блогер намагається зробити зі свого блогу інтернет-майданчик для отримання фінансового прибутку. Вони записують різні відео і аудіо курси, пишуть електронні книги і з успіхом все це продають за пристойні гроші. Але людина не дуже поспішає що-небудь купувати в інтернеті, хоча інтернет магазини і потихеньку набирають популярність. За умови звичайно, що все зроблено правильно і добре, скажімо як інтернет магазин білий кіт, якому вже 5 років.

Потрібна оцінка якості сайту?

Причина чому людина не поспішає здійснювати покупки через інтернет, прихована в тому, що він не довіряє ні щоденника, ні блогеру. Йому звичніше сходити в магазин, де він може бачити продавця і помацати товар. Перед тим, як купити що-небудь на сайті, необхідний ретельний та систематизований аналіз, в іншому випадку ви ризикуєте витратити гроші на вітер. Зізнаюся, я кілька днів моніторив один інтернет магазин, перш ніж замовив там відеокамеру і випробував гаму почуттів коли її доставили прямо додому з усіма документами і т. д. Ну треба ж не обдурили ?
— Краще витратити трохи часу, щоб оцінити якість сайту і бути впевненим, що гроші не будуть пущені на вітер.

— При купівлі вічних посилань на свій блог про заробіток або блог про кохання, та власне про що завгодно (будь-яка тематика) необхідно дуже строго підходити до оцінки якості майданчика з якої будуть закуповуватися посилання. Якщо цього не зробити, то більша частина витрачених коштів буде витрачена даремно
У цій статті я розповім, за якими критеріями слід оцінювати будь-який сайт, перед тим як придбати який-небудь продукт або купити посилання, замовити рекламу і інше, і направити свої гроші і час в правильне русло.

Критерії допомагають оцінити якість сайту

Вік блогу.
Молоді блоги відпадають відразу, тому неясно, скільки буде існувати блог, може він зникне вже завтра, а також автор молодого блогу ще не заслужив належної довіри. Навіть якщо автор широко відомий і веде не перший блог, також бувають випадки, що ці блоги не виживають і зникають з просторів мережі. В сапі я намагаюся не купувати посилань з майданчиків вік яких менше 1 року, це ж відноситься і до купівлі вічних посилань через різні біржі. Чим більше вік сайту, тим більш прихильно до них відносяться пошукові системи.

Стабільність оновлення.
Якщо блог оновлюється новими матеріалами з певною періодичністю, наприклад, у певні дні, це говорить про професіоналізм блогера та налаштованості на довгостроковість і процвітання блогу. Що стосується моїх блогів, то я намагаюся тримати мінімальну планку в 5 статей за місяць. Що стосується максимальної кількості, то тут немає меж, головне щоб статті були корисними.

Наявність бірж посилань.
Це один з моїх основних критеріїв при оцінці того чи іншого сайту. Хоча тут грає роль і сам сайт — допускаю наявність на дуже хороших сайтах 1-2 посилання з сапи, але не більше. Авторів блогів агресивно торгують посиланнями не цікавить майбутнє свого щоденника, так як вони націлені лише на отримання прибутку. Такі блоги рано чи пізно потраплять під різні фільтри пошукових систем і будуть зняті з індексу. Я легко б міг додатково заробляти на цьому блозі 30-50$ в місяць з сапи, але не стану цього робити, тому що налаштований на тривалий ведення цього блогу і зайві казуси з боку пошукових систем мені не до чого.

Хороші характеристики.
При оцінці сайту, важливі такі характеристики: тематичність, відвідуваність, тіц, PR, кількість RSS-передплатників, наявність блогу в каталогах. Тут оцінка відбувається «на око» і в залежності від того, яких цілей хочемо досягти, працюючи з блогом.

Якість монетизації.
Під якістю монетизації слід розуміти кількість рекламних матеріалів, приходившихся на одну статтю блогу або на весь блог цілком. Оптимальними будуть вважатися наступні числа:
• Число постових – не більше трьох на пост
• Число рекламних постів – не більше одного на 10 звичайних постів
• Кількість банерів – стільки, щоб не заважало загальному візуальному сприйняттю.
• Якість монетизації – це один з важливих ознак, за яким блог в один прекрасний момент просто перестане існувати. Додам лише, що я відчувають захоплення коли бачу що блогер дуже грамотно вставив постової в текст, з такими я готовий співпрацювати завжди. А от якщо це тупо 2-3 посилання в останньому абзаці, а ще гірше, якщо в останніх 2-х рядках, то на мій погляд це не збільшує привабливість таких блогів

Вартість реклами.
Розглядати дешеві блоги не зовсім розумно, тому що блог рано чи пізно перетвориться на смітник. Дорогі також не зовсім доцільно розглядати. Є правило, яке працює у 80% випадків, за яким слід купувати рекламу, це брати ціну трохи вище, ніж середня по системі в обраній тематиці. Такий підхід гарантує, що автор блоґу відповідально і дбайливо ставиться до власної аудиторії, а значить, цей блог буде жити довго і розвиватися швидко.

Тематика і якість останніх постів.
Уважно подивіться останні пости, проаналізуйте їх на якість. Якщо вони трохи відходять від тематики блогу, то до блогу потрібно поставитися з підозрою. Може бути блог незабаром і взагалі згасне. Хоча тут питання і суперечливий, іноді буває так завалять заявками на постові, що хочеться трохи схалтурити і не писати просторову статтю ? Або в одного мене таке? Але в будь-якому випадку не опускайтеся до рівня ЖЖ-ників і поганих блогерів, коли пишуть всяку муть, лише б сунути туди пару постових.

Витрати на просування блогу.
Аналізувати цей критерій оцінки сайту ми будемо шляхом перегляду беклинков бажаного блогу. Нас цікавлять не природні посилання, а продажні. Причому такі, які куплені в якісних статтях, назавжди і на трастових ресурсах. Якщо знайшли такі, сміливо додавайте плюс один бал блогу — якщо автор просувається якісними статтями «назавжди», то він безумовно думає стратегічно.

Інтуїція.
Тут мається на увазі, що оцінюваний блог з вигляду не відповідає деяким параметрам, але на рівні інтуїції видно, що блог зроблений з душею і автор отримує величезне задоволення від його ведення. Іноді інтуїція відіграє першорядну роль в оцінці блогу.
На перший погляд такий аналіз будь-якого блогу здається надто ретельним і прискіпливим. Але це відчуття зберегтися тільки до перших п’яти-семи оцінок. Надалі ви навчитеся відчувати ступінь надійності блогу навіть після побіжного огляду. Сподіваюся, ця невелика методика дозволить вам оцінювати якість сайтів більш ефективно.

Схожі записи

  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Що заважає сайту вийти в TOP
  • Вартість просування сайту
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • Карають пошуковики за сапку — особистий досвід.
  • SMO – вигідна альтернатива розкрутки сайтів