Останнім часом Google і Яндекс все більше стали враховувати при ранжируванні сайтів поведінкові чинники, тому хочеш ти того чи ні, а вебмайстрам доводиться враховувати їх у своїй роботі. Для того, щоб забезпечити користувачеві пошукової машини якісні результати пошуку, ПС повинна вивчити, в першу чергу, запит гостя, тобто визначити, що він намагається знайти.

Іншими словами, від будь-якого запиту ПС передбачає певну поведінку гостя на майданчику, для цього, звичайно, попередньо диференціюючи запити.

Отже, які ж поведінкові фактори нині є?

1) user experience — наскільки користувач стане задоволеним після переходу на майданчик. Обчислювати думку юзера можна за такими показниками, як:
— обсяг переглянутих вебсторінок ресурсу;
— характеристика відмов;
— час, проведений на сайті в сумі та на сторінці окремо;
— швидкість завантаження інформації;
— основні сторінки, використовувані при виході з майданчика;
— відсоток повернулися користувачів за певний період часу.
Все, що обговорювалося раніше про диференціацію запитів, має відношення саме до вивчення цього списку поведінкових факторів.

2) Поведінка гостя в Серпі — які ресурси виявляться найбільш клікабельні, скільки сторінок видачі перегорне юзер, щоб відшукати необхідний web-сайт за своїм запитом. Цього стосуються показники:

— CTR фрагменту. Якщо він некликабелен тривалий період часу, то ймовірно є марним і Яндекс його видалить з лідерів для підвищення якості SERP’а.
— обсяг переглянутих вебсторінок, який опосередковано впливає на клікабельність веб-ресурсів у видачі пошуковика.

3) Обсяг трафіку — більше кількісний параметр, чим якісний, але його так само реально приєднати до поведінкових факторів. Припустимо, на веб-сайт можуть приходити користувачі не тільки з пошукових структур, але і з соціальних мереж, форумів або інших майданчиків і навіть з каталогу взуття, а що і таке ж можливо ? . Визначивши той факт, що веб-сайт переходять, пошукові системи можуть складати відповідний висновок.

Критерії, що впливають на ранжирування, логічно диференціювати як кількісні і якісні. Можливо, останні з народженням алгоритму Матрікснет стали володіти великим значенням в Яндексі. Так що якщо раніше боротьба за відвідувачів велася здебільшого лише SEO оптимізацією, то зараз доводиться повертатися до них обличчям і робити сайти все більше для людей. Взяти до прикладу каталог взуття ну зайдеш на сайт і приємно подивитися, видно що вклали душу в проект. А на іншій зайдеш — суцільні посилання, посилання, так і хочеться відразу звалити звідти.

Якщо в минулому сео-спеціалісти використовували для розкрутки в основному кількісні показники, такі як посилальну вагу, кількість входжень ключевіков в контенті і тайтлі і т. д., то тепер настав час робити акцент на якісні критерії, модифікуючи оформлення майданчика, її юзабіліті і розвиваючи їх більше для користувачів, ніж для пошукових структур, якщо ви звичайно хочете, щоб заробіток в інтернеті вас радував ?

Схожі записи

  • 5 крутих в світі SEO-студій
  • Створення та просування сайтів
  • Нинішні реалії в просуванні сайтів
  • Просування сайту своїми силами – це реально
  • ROOKEE від Ingate — просування сайту чужими руками.
  • Просування по трафіку
  • Просування сайту або контекстна реклама?