А чи не поговорити нам сьогодні, про «не дуже білі» способи отримання дешевого трафіку, для сайтів? Можливо ви вже стикалися з цим в мережі, але не надавали цьому великого значення. Як не крути, а інтернет-комерція в Рунеті сьогодні досягла небувалого розмаху. Величезна кількість торгових марок активно просувається в мережі. Найчастіше навіть імена доменів вже можна дивитися як на бренд. Це поклало початок нечистоплотної конкурентній боротьбі за ринок.

Багато онлайн магазини обрали для себе як стилю роботи «вилов» помилкових клієнтських запитів у пошукових системах. Подібна політика продажів явно йде в розріз з чинним законодавством. Але…

Рядовий користувач, який вирішив знайти в мережі популярний магазин через пошуковик, є бажаною здобиччю для новачків, які торгують висококонкурентним товаром.

Можна привести в приклад випадки з контекстною рекламою в мережах «Яндекс.Директ» і «Бігуном», коли псевдо-оголошення відомих торгових марок ведуть на новоспечені сайти не мають до розкрученим брендам ніякого відношення.

Мережевий паразитизм сайтів відкрито процвітає за рахунок поширених орфографічних помилок. Користувач допускає неточності у запиті і вилітає на ресурси, куди спеціально поміщені фрази, що містять збої в орфографії. Списки таких фраз формуються на основі ретельного аналізу статистики запитів.

Також недосвідчені користувачі можуть прописати повний URL або домен прямо в пошуковий рядок, тоді як це необхідно робити в адресному рядку браузера. Комп’ютерної неграмотності з легкістю користуються непорядні продавці, з метою залучення відвідувачів.

Подібні способи розкрутки сайту, а по суті, браконьєрського вилову юзерів , позиціонуються як ефективні методи просування.
Назви таких сайтів буквально ломляться від типових запитів з ім’ям домену сайту-конкурента. На оптимізованих таким чином сторінках вам докладно пояснять» як знайти шукане. Ось тільки чи потрібна Вам ця інформація з тонною реклами, якою вас забезпечать в нагрузку?

Ще один спосіб дати шанс «лівим» сайтів – набір низькочастотних фраз. На головних сторінках відомих сайтів теги заголовків ви не зустрінете довгих ключових фраз. Значить, у лідерах пошуку по довгому ключовому запиту виявляться інтернет-паразити і, швидше за все, тематика їх сайту буде занадто вузькою, або не буде мати абсолютно ніякого відношення до того, що Вам необхідно.

Мета подібних майстрів – залучення трафіку, а Ваше завдання – ухилитися від зайвої інформації. Як це зробити?

Намагайтеся максимально точно формулювати запит і стежте за тим, куди його вводите і, зрозуміло, за орфографією.

До речі, пошуковики зараз намагаються боротися з проявом паразитизму і такою проблемою як необгрунтоване залучення трафіку. Вони пропонують варіанти правильного запиту, і розташовують їх прямо над результатами пошуку. Це дає можливість перевірити себе і не заходити на сторінки, які свідомо неактуальні.

Однак, як показують дослідження, реакція користувачів на подібні попередження незначна, що дозволяє отримувати нечувані бариші від реклами на своїх сторінках тим, хто присмоктався до брендам і популярним доменам. Розмір трафіку, який виходить за рахунок паразитування всього на сотні доменів, може легко переступити десятитисячний поріг відвідувачів за добу. При цьому посилання на сайти, які насправді шукає користувач, не будуть очолювати результати видачі ПС, а тільки увійдуть у першу десятку.

А тепер подумайте, що буде з відвідуваністю, якщо ділки, смикаючи за ниточки, керують цілою армадою сайтів-паразитів і безліччю найбільш набираються доменів?

А тепер увага!
Все що написано вище, написано з точки зору користувача інтернету, який шукає певну інформацію, а тепер перечитайте все з самого початку, але вже погляньте на все, як вебмастер. А-а-а, так ось вона, ще одна невикористана можливість швидкого нарощування трафіку. Ясна річ, що для білих і пухнастих проектів, такий метод залучення трафіку не зовсім підійде. А ви що робите, тільки білими і пухнастими проектами? Та й для білих проектів іноді підійде використання «помилок» ? Думаю, варто про це написати окрему статейку, а цю будемо вважати за вступну по темі «не білого» трафіку.

Іноді буває достатньо лише дати оголошення про те, що тобі потрібен новий шаблон, верстка сайту, або ще що-небудь, як багато хто вже поспішають на допомогу ? Все-таки хороша річ — конкуренція!

Схожі записи

  • 5 крутих в світі SEO-студій
  • Створення та просування сайтів
  • Урок 21. Збільшення трафіку природними методами
  • Нинішні реалії в просуванні сайтів
  • Просування сайту своїми силами – це реально
  • ROOKEE від Ingate — просування сайту чужими руками.
  • Просування по трафіку