Всім, хто заглянув на upgoing.ru, доброго часу доби! Сьогоднішній урок, на відміну від попереднього, буде більш корисний більш великим проектам, ніж дрібним. Багато хто, можливо, цілком обґрунтовано скажуть: «Ну куди мені до просування через супутникові карти, мені б простіші» ?

Карти Google і Yandex користуються величезною популярністю серед користувачів мережі, а, отже, можуть бути використані в цілях просування. Причому супутникові карти здатні не тільки залучити більше покупців і клієнтів в офіс фірми, але і підвищити позиції сайту компанії в загальному рейтингу пошукової видачі.

Супутникові карти місцевості в контексті просування сайту

Розкрутка бренду

Комерційного успіху можуть досягти лише компанії, назви яких знаходяться на слуху у багатотисячної аудиторії людей. Щоб досягти такої популярності, багато фірм не обмежуються рекламою в реальному секторі, а активно використовують можливості мережі Інтернет. Одним із дієвих способів голосно заявити про себе на широку аудиторію користувачів є використання карт Google і Yandex. Супутникові карти місцевості служать свого роду майданчиком для географічного позиціонування. Не секрет, що користувачі, які шукають певний вид товарів або послуг через Інтернет, першочергову увагу звертають на ті позиції пошукової видачі, які супроводжуються візуалізацією – різні картинки, відео та ін. Якщо в якості такої візуалізації будуть виступати супутникові карти – то це подвійна перевага, оскільки вони наочно представляють користувачу місце розташування компанії (офісу, магазину тощо). А компанія, яку видно на карті, швидше здатна зацікавити користувача, ніж фірма, розташування якої нічого не відомо. Саме тому супутникові карти місцевості є дієвим інструментом по нарощуванню купівельного потоку.

Просування сайту компанії

Крім того, що супутникові карти місцевості допомагають залучити покупців, вони є ще і дієвим інструментом просування сайту компанії. Як пов’язані між собою маркери на супутникових картах і трафік сайтів компаній? Все дуже просто. Природним бажанням користувача, який набравши запит щодо пошуку певного виду товарів чи послуг у своєму місті, побачив на супутниковій карті зручно розташовану недалеко від будинку компанію, відвідати її сайт, щоб дізнатися більше про бренд і асортименті. Наступне, що робить користувач зацікавився – це шукає у пошуковику офіційний сайт компанії і, відвідавши його, вивчає інформацію про бізнес, ціни та пропозиції товарів і послуг. Іншими словами, супутникові карти дозволяють не тільки збільшити трафік, але і підвищити поведінкові показники, такі як кількість входів на сайт і тривалість перебування на майданчику. Зростання таких показників позитивно сприймається пошуковими роботами, які за такими ознаками визначають, що майданчик відповідає очікуванням користувачів, користується популярністю в інтернеті-аудиторії, а, значить, має всі підстави для того, щоб бути просунутої вгору в рейтингу пошукової видачі. Таким чином, супутникові карти сприяють підвищенню позицій сайту у видачі пошукових систем.

Схожі записи

  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?
  • Урок 15. Російська подкастинг і його роль в просуванні сайту
  • Урок 14. SEO: Поведінкові фактори — база для просування.
  • Урок 12. Що таке подкасти і для чого вони потрібні
  • Урок 11. Регіональна видача google: що це таке?
  • Урок 10. Просування сайту в регіонах
  • Урок 8. Просування статтями: що потрібно знати оптимізатора?