Наповнювати сайт дубльованим контентом легко, це займає мало часу, і не треба нести жодних витрат, пов’язаних з написанням статей. Однак такий підхід загрожує втратою відвідувачів, які воліють майданчики з унікальними матеріалами, а також втратою завидних позицій в рейтингу пошукових систем, що пов’язано з попаданням під дію фільтрів, які борються з текстовим плагіатом.

Чим небезпечний дубльований контент сайту?

Питань небезпеки використання дубльованого контенту на сайтах присвячено безліч статей, але рідко коли згадується, які конкретно наслідки може мати розміщення запозичених на інших сайтах текстів. У зв’язку з цим розглянемо, у чому полягає практична небезпека використання дубльованих статей, а також як можна уникнути негативних наслідків розміщення таких матеріалів.

Втрата відвідувачів

Дубльований контент сайту може відняти у площадки левову частку відвідуваності. Це пов’язано з тим, що користувачі приділяють багато уваги оцінці текстового наповнення сайтів, і віддають перевагу тим з них, на яких можна знайти оригінальні, цікаві, авторські статті, аналогів яким немає у всьому інтернеті. Якщо текстовий контент сайту задовольняє користувача і здається йому корисним і захоплюючим, то з великою часткою ймовірності він буде приходити сюди знову і знову, особливо якщо статті на майданчику часто оновлюються. Зовсім інша ситуація може виникнути, якщо при заході на сайт, користувач знайде там статті, які він уже бачив на одній з конкуруючих майданчиків мережі. Авторитет сайту, який розмістив плагіат, автоматично знижується, і довіра до нього пропадає, а слідом за ним йде і бажання відвідувати такий недобросовісний ресурс. При цьому користувач покине сайт, не розбираючись, хто правий – хто винен. Він не стане докопуватися до істини, щоб дізнатися, яка з двох майданчиків розмістила статтю першою, а яка – скористалася відкритим доступом до такого матеріалу.

Саме тому важливо не тільки не використовувати запозичені на інших джерелах текстові матеріали на своєму сайті, але і захищати власний унікальний контент від плагіаторів. Зробити це досить просто – можна встановити захист від копіювання, яка не дозволить зловмисникам скористатися чужими авторськими матеріалами в своїх корисливих цілях, ну або скористатися чимось цієї статті. Розміщуючи на сайті якісні та унікальні статті, які відповідають тематиці сайту і відповідають інформаційним потребам цільової аудиторії, можна стабільно нарощувати релевантний трафік, не боячись розчарувати відвідувачів, подарувавши їх конкурентам.

Зниження позицій у пошуковиках

Втрата відвідуваності є важливою, але не єдиною причиною, чому текстовий контент сайту повинен бути обов’язково унікальним. Ще одним аргументом на користь використання авторського, створеного власноруч або за замовленням, текстового матеріалу, є ризик втрати високих позицій в рейтингу видачі пошукових систем. Просування сайту в пошукових системах вимагає чималих сил, фінансів і часу, тому високі позиції у видачі – це дуже цінний ресурс, який потрібно берегти як зіницю ока. Використання дубльованого контенту є однією з досить серйозних загроз для високого рейтингу сайту в пошукових системах. Справа в тому, що в ході ранжирування ресурсів мережі пошукові машини ретельно досліджують текстовий контент кожного сайту, і якщо на двох різних майданчиках будуть виявлені ідентичні статті, то площадка, яка розмістила такий матеріал пізніше, буде покарана (Хоча і не факт, тому що зустрічав зворотну картину, коли сайти з більш високим трастом крали тексти у новачків, при цьому добре себе почуваючи).

В якості санкцій пошукові системи використовують фільтри, які істотно обмежують можливості роботи проштрафилися ресурсів. Під дією фільтрів майданчика або не виводяться на загальний огляд, або беруть участь у видачі пошуковиків тільки частково. Вийти з-під дії фільтрів можна, але, як правило, наслідки бувають дуже неприємними. Якщо власник слабо знайомий з основами просування, то самостійно вийти з під фільтра виявляється досить складно, так як для цього потрібен детальний аналіз помилок та досвід. Доводиться шукати різні інтернет рішення, благо хороших фахівців вистачає, але самі розумієте, доводиться нести додаткові витрати. Навіть після виходу з-під пошукового фільтра колишні позиції сайту можуть не відновитися, так як роботи намагаються як слід провчити провинилися ресурси, щоб не повадно було. Тому, після виходу з-під антиплагіат-фільтра, досить часто доводиться просувати сайт практично заново.

Схожі записи

  • Урок 19. Беклінків і критерії їх ефективності
  • Урок 18. Пошукові мікроформати і їх практичне застосування
  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?
  • Урок 15. Російська подкастинг і його роль в просуванні сайту
  • Урок 14. SEO: Поведінкові фактори — база для просування.
  • Урок 13. Що таке інструменти інтернет маркетингу і як їх використовувати?
  • Урок 12. Що таке подкасти і для чого вони потрібні