Всім доброго часу доби! Продовжуємо на upgoing.ru серію уроків для новачків спільно з link-broker.ru і на цей раз ми продовжимо розмову про регіональне просування.

З плином часу глобальна павутина все більше набуває регіональне забарвлення. Поступово збільшується кількість сайтів, які створюються не для всіх користувачів, а для мешканців певного міста або регіону. Мова йде про так званих регіональних сайтах. Такі майданчики складають основу так званої регіональної видачі.

Регіональна видача google: що це таке?

Поняття регіонального сайту

Перш ніж переходити до розгляду питання, що таке регіональна видача google, необхідно розібратися, що являє собою сам регіональний сайт. Під регіональним сайтом слід розуміти майданчик, яка за зовнішніми ознаками нічим не відрізняється від інших сайтів, але розрахована тільки на жителів певного регіону. Як правило, цей регіон збігається з локацією самого майданчика. Чому ж такі сайти роблять ставку тільки на вузьке коло користувачів? Слід зазначити, що регіональні сайти спочатку створюються для роботи не на всій території країни, а на якійсь певній її частині – малий чи великий. Тому їм не доцільно витрачати величезні кошти на те, щоб залучати покупців з інших регіонів, адже вони не входять в цільову аудиторію даного сайту. Тому в якості об’єкта вибирається саме регіональна видача google, а не загальнонаціональний рейтинг сайтів. Регіональні сайти роблять ставку тільки на жителів певної місцевості з тієї простої причини, що саме вони приносять їм левову частку доходу. Розглянемо простий приклад: сайт продає товар тільки на території Москви, без доставки в інші регіони. Хіба має сенс витрачатися на загальнонаціональне просування такого майданчика, якщо покупці приходять на сайт лише за регіональним запитам? Очевидно, немає. Саме в таких ситуаціях необхідна регіональна розкрутка сайту, яка дозволяє залучити саме тих користувачів, які з великою часткою ймовірності можуть придбати запропонований продукт.

Сутність регіонального запиту та видачі

Отже, тепер, коли ми розглянули, що таке регіональний сайт, можна переходити до питання що таке регіональна видача google. Видача пошукових систем взагалі – це рейтинг сайтів, збудованих за принципом найбільшої відповідності запиту користувача. Якщо видача сформована у відповідь на простий запит, то ми маємо справу з видачею національної, якщо користувач ввів геозависимый запит, то пошукова система виведе йому рейтинг регіональних сайтів. В цьому і полягає різниця між регіональної та загальнонаціональної видачею. При цьому, щоб просунути сайт на рівні країни, необхідно використовувати звичайні ключові запити, а для виведення майданчики в топ регіональної видачі потрібно підбирати спеціальні регіональні ключові вирази. Простий запит відрізняється від регіонального по формі: перший є нейтральним, другий – відображає географічну приналежність до тієї чи іншої місцевості. Наприклад, загальнонаціональний запит – це «мобільні телефони ” Нокіа», тоді як той же запит в регіональній видачі буде виглядати наступним чином: «мобільні телефони Нокіа в Москві». У першому випадку запит охоплює всі сайти, у другому спрямований виключно на майданчики, належать регіону пошуку географічно. Просування сайтів на рівні регіону здійснюється з використанням регіональних ключових запитів, якими оптимізується контент сайту.

Просування регіонального сайту здійснюється за тими ж принципами, що і всіх інших, хоча і буде мати свої особливості. Ці особливості насамперед будуть в регіональному підході до складання семантичного ядра і збереженні того ж самого підходу при підключенні банерної та соціальної реклами, адже нам потрібні відвідувачі з конкретного міста чи регіону, так навіщо платити за всіх підряд? Враховуйте це, якщо відкриєте свій інтернет магазин, або створите портал, ну або щось в цьому роді. Деякі мої знайомі вже щосили освоюють ці ніші, а от я якось довго запрягали, так і часом поки не маю, потрібно підтягнути інші проекти.
Успіхів у просуванні! І нехай прибуде з нами трафік ?

Схожі записи

  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?
  • Урок 15. Російська подкастинг і його роль в просуванні сайту
  • Урок 14. SEO: Поведінкові фактори — база для просування.
  • Урок 12. Що таке подкасти і для чого вони потрібні
  • Урок 10. Просування сайту в регіонах
  • Урок 9. Супутникові карти місцевості в контексті просування сайту
  • Урок 8. Просування статтями: що потрібно знати оптимізатора?