Будучи власником сайту або адміністратором будь-якого проекту в інтернеті, Ви, напевно, знаєте, який значущою є інформація, що збирається в файлах логів на сервері або дані лічильників, які Ви встановили на сайті. Всі ці дані дозволяють Вам бачити дуже важливу картину – які помилки є у Вас на ресурсі, які користуються популярністю, а які, навпаки, немає, бачити звідки приходять відвідувачі, яка середньостатистична аудиторія ходить по Ваших сторінок і т. д.

Є кілька видів даних, які необхідно постійно моніторити, читаючи лог-файл, щоб бути впевненим, що Ви правильно оптимізували Ваш сайт (коректно організували посилання, не використовуєте застарілі оператори тощо).
Як ходять користувачі по сайту
Один з основних критеріїв розробки сайтів – це зручність переходу потенційного клієнта зі сторінки на сторінку. Але тим не менш, для того щоб клієнт потрапляв туди, куди потрібно Вам, потрібно вивчити структуру сайту. Якщо Ваш сайт працює для системи business to business, то його функціонал повинен відповідати цілком конкретною схемою.

Якщо приводити коротку схему шляху користувача на Вашому сайті для малого бізнесу, то він повинен бути приблизно такий: користувач на головній сторінці -> сторінка з переліком і описом продукції -> сторінка для оформлення замовлення -> сторінка з формою підтвердження покупки. Подивіться як працюють платники у партнерських програм, які приносять гроші. Багато працюють з компанією Sunbucks.ru, можете зайти і подивитися на платники. Потрапляючи на такий сайт, клієнт відразу хоче отримати доступ до нього, так як все зроблено за методом онлайн феншуя. Красивий дизайн і сторінку оплати.

Короткі схеми шляху відвідувача на сайті середнього і великого бізнесу, практично такі ж, різниться тільки асортимент і тип товарів і послуг.
У цих випадках необхідно оптимізувати головну сторінку або сторінку, яка розподіляє, куди слати користувача – до послуг або продуктів. Завдяки лічильникам можна проаналізувати, наскільки ефективний Ваш сайт і кожна його сторінка. Можна визначити на якій сторінці користувач залишає Ваш сайт і чому не доходить до сторінки замовлення.

Існує кілька можливих проблем:
1. Технічні проблеми – користувач потрапляє на сторінки, яких немає, на сторінки з помилками або на сторінки з непрацюючою формою.
2. Погана організація посилань усередині, тобто користувач йде з сайту раніше, ніж доходить до форми замовлення.
3.Погана юзабельность, некваліфіковану дизайн, тобто клієнту важко розібратися куди йти, що робити і йому простіше піти з сайту.
Аналізуючи лог-файли, можна точно дізнатися з яких сторінок йде клієнт і чому. Такі сторінки називаються «Top Exit Pages».

Сторінки, які знайшли пошукові системи
Такі сторінки чимось нагадують «Top Exit Pages», т. к. потрапляючи на них, практично відразу, йдуть. Відбувається це тому, що клієнт прийшов на Ваш сайт за запитом высокочастотнику, наприклад «монітори». Але клієнтові необхідні не просто монітори, а монітори конкретної марки і він вирішує не розбиратися у всьому товар, який перерахований у Вас і йде. Тому має сенс просування за ключовими словами з середньою або низькою частотою, тобто просування по конкретної інформації.

Сторінка, яку найчастіше запитують.
Такі сторінки найбільш часто оптимізують під пошуковики і кожен день вони мають велику відвідуваність. Перевага цієї аудиторії в тому, що їх можна залучити на сторінки з меншою відвідуваністю. Статистику можна взяти, знову ж таки, а лог-файлі.

Сторінки, які часто оновлюють
Даний показник може бути сигналом того, що на сторінці помилка і вона погано або некоректно грузиться.

Сторінки, які посилаються на Вас
Завдяки цій статистиці, можна обчислити з яких сайтів стоять посилання на ваш ресурс. Ця інформація допоможе Вам у формуванні рекламної компанії в інтернеті.

Реферали
Для будь-якого керуючого проектом в інтернеті необхідно знати, яка кількість відвідувачів прийшли з пошукових машин, щоб регулювати свій рекламний бюджет і ефективність. Дана статистика допоможе Вам редагувати свою рекламу і бачити які знаходяться в індексі, а які ні.

Компанії РСС
Статистика за даними компаніям дасть можливість керуючого проектом знати, скільки і за що він платить грошей, займаючись контекстною рекламою, і дає йому можливість визначитися на які ключові слова витрачати більше, а які менше часу.

Схожі записи

  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Що заважає сайту вийти в TOP
  • Вартість просування сайту
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • Карають пошуковики за сапку — особистий досвід.
  • SMO – вигідна альтернатива розкрутки сайтів