Роль соціальних мереж як інструменту маркетингу неухильно зростає. З їх допомогою можна і потрібно залучати споживачів і формувати лояльне ставлення до бренду або фірмі. Значимість і привабливість Facebook для рекламодавця обумовлена високою популярністю цієї соцмережі. На території СНД FB за відвідуваністю поступається лише VK. Рекламні кампанії у Фейсбуці охоплюють величезну аудиторію і потенційно можуть бути дуже ефективні.
Отже, кілька порад для досягнення успіху:
Співробітники будь-якої компанії люблять посидіти в робочий час в соціальних мережах і керівництво цілком може використовувати це в своїх інтересах. Потрібно просто залучити персонал до розробки і наповнення групи компанії на Facebook. Сама по собі діюча група – вже хороша реклама, а її ефективність значно зросте за рахунок обговорення життя всередині фірми і наявності відгуків.
Фейсбук тисячі сторінок. Зробіть вашу несхожою на інші. Для цього підійде незвичайний дизайн, інфографіка, інструменти вірусного маркетингу, відео.
Відстежуйте і застосовуйте нововведення, щоб бути в тренді. Наприклад, недавно в Фейсбуці з’явилася «Хроніка», яка дозволяє яскраво і лаконічно описувати основні віхи розвитку компанії. Це чудовий інструмент для самопрезентації та реклами.
Мертва група діє радше як антиреклама. Людям нецікаво сидіти в порожнечі, не отримуючи жодного відгуку від представників компанії. Без постійного спілкування інтерес людей до групи дуже швидко згасне.
Група не може складатися з однієї реклами, інакше вона швидко набридне для споживачам та її відвідуваність впаде. Тому спочатку треба давати щось, що зацікавить людей: цікаві факти, новини, розповіді про конкурсах. Це знизить тиск на цільову аудиторію, зробить рекламу не настільки явною і настирливої.
Люди не люблять довго шукати, тому дайте їм можливість легко і швидко переходити з сайту компанії на сторінку групи і навпаки. Приведіть їх на сайт за ручку.
За статистикою, більша частина реклами на Facebook викладається після одинадцяти. Якщо розмістити свої матеріали раніше, щоб виділити їх із загального інформаційного шуму, який обрушиться на відвідувачів пізніше.
Використовуйте для оцінки такі показники, як число передплатників і динаміка зміни відвідуваності, кількість лайків, популярність знаходяться на сторінці програм та іншого контенту, кількість переходів по рекламних посиланнях.
Реклама через Facebook як молоток: вдарити себе по пальцях може навіть професіонал. Але якщо постійно працювати над нею і експериментувати, то можна залучити багато нових лояльних споживачів.
Читайте докладніше про те, що таке таргетована реклама на Facebook в блозі SkyTeaser