Роль соціальних мереж як інструменту маркетингу неухильно зростає. З їх допомогою можна і потрібно залучати споживачів і формувати лояльне ставлення до бренду або фірмі. Значимість і привабливість Facebook для рекламодавця обумовлена високою популярністю цієї соцмережі. На території СНД FB за відвідуваністю поступається лише VK. Рекламні кампанії у Фейсбуці охоплюють величезну аудиторію і потенційно можуть бути дуже ефективні.

Отже, кілька порад для досягнення успіху:

  • Почніть з пожвавлення своєї сторінки
  • Співробітники будь-якої компанії люблять посидіти в робочий час в соціальних мережах і керівництво цілком може використовувати це в своїх інтересах. Потрібно просто залучити персонал до розробки і наповнення групи компанії на Facebook. Сама по собі діюча група – вже хороша реклама, а її ефективність значно зросте за рахунок обговорення життя всередині фірми і наявності відгуків.

  • Зробіть так, щоб ваша сторінка виділилася з безлічі подібних
  • Фейсбук тисячі сторінок. Зробіть вашу несхожою на інші. Для цього підійде незвичайний дизайн, інфографіка, інструменти вірусного маркетингу, відео.

  • Стежите за модними тенденціями
  • Відстежуйте і застосовуйте нововведення, щоб бути в тренді. Наприклад, недавно в Фейсбуці з’явилася «Хроніка», яка дозволяє яскраво і лаконічно описувати основні віхи розвитку компанії. Це чудовий інструмент для самопрезентації та реклами.

  • Підтримуйте спілкування з передплатниками групи
  • Мертва група діє радше як антиреклама. Людям нецікаво сидіти в порожнечі, не отримуючи жодного відгуку від представників компанії. Без постійного спілкування інтерес людей до групи дуже швидко згасне.

  • Хороший контент насамперед
  • Група не може складатися з однієї реклами, інакше вона швидко набридне для споживачам та її відвідуваність впаде. Тому спочатку треба давати щось, що зацікавить людей: цікаві факти, новини, розповіді про конкурсах. Це знизить тиск на цільову аудиторію, зробить рекламу не настільки явною і настирливої.

  • З’єднайте сторінку на Facebook зі своїм сайтом
  • Люди не люблять довго шукати, тому дайте їм можливість легко і швидко переходити з сайту компанії на сторінку групи і навпаки. Приведіть їх на сайт за ручку.

  • Використовуйте стратегічне час – 11:00
  • За статистикою, більша частина реклами на Facebook викладається після одинадцяти. Якщо розмістити свої матеріали раніше, щоб виділити їх із загального інформаційного шуму, який обрушиться на відвідувачів пізніше.

  • Слідкуйте за своєю ефективністю реклами
  • Використовуйте для оцінки такі показники, як число передплатників і динаміка зміни відвідуваності, кількість лайків, популярність знаходяться на сторінці програм та іншого контенту, кількість переходів по рекламних посиланнях.

    Реклама через Facebook як молоток: вдарити себе по пальцях може навіть професіонал. Але якщо постійно працювати над нею і експериментувати, то можна залучити багато нових лояльних споживачів.

    Читайте докладніше про те, що таке таргетована реклама на Facebook в блозі SkyTeaser

    Схожі записи