Передплатники у вашому списку розсилки об’єднуються завдяки спільності інтересів і, часом, схожості діяльності, умовно формуючи окрему соціальну групу. Таким чином, потреби кожного окремого клієнта-одержувача можна задовольнити, працюючи з усією групою одночасно. І головним моментом тут є знання основних інтересів передплатників, на які ви будете орієнтуватися при побудові маркетингових програм будь-якого типу.

Чи знаєте ви, які люди додаються до вас в передплатники? Які цілі вони переслідують, даючи згоду на отримання e-mail або смс розсилки?
В цілому передплатники нічим не відрізняються від поточних клієнтів, і правило «клієнт завжди правий» має на них теж поширюватися. Основна особливість лише в тому, що ваші взаємини формуються не під час особистого контакту, а з допомогою додаткових можливостей e-mail і смс маркетингу: персоналізація, зворотній зв’язок, чіпляючий контент листів, заклик до дії тощо Контактуйте з передплатниками, не бійтеся задавати їм питання. Чим краще ви будете знати свою аудиторію, тим успішніше буде розвиватися ваш бізнес – це абсолютно прямо пропорційна залежність.

Згоду на підписку, по-перше, говорить про зацікавленість людини в інформації, яку ви можете йому запропонувати. Принаймні, він очікує знайти для себе щось нове, цікаве і незнайоме. Це схоже на момент, коли ми беремо на себе сміливість спробувати, наприклад, шоколад нової кондитерської фабрики. Певного знання про те, сподобається чи ні нам солодкість, немає. Є лише надія, що буде смачно. І це найголовніше завдання (і маркетолога, і кондитерської фабрики) – виправдати очікування, завоювати довіру клієнтів.
По-друге, дозволяючи використовувати їх особисті дані (e-mail адреса, номер телефону та інші), передплатники вам довіряють. Застосовуйте цю інформацію з максимальною користю для двох сторін, надсилаючи виключно легальні розсилки.

По-третє, при формуванні будь-якого типу розсилки, треба розібратися в основних моментах, які першими потрапляють у поле зору одержувачів. Пам’ятаєте, як у школі нас вчили чітко виділяти тему та ідею будь-якого твору, визначаючи те, про що говорить автор і те, що він хотів цим сказати. Тепер ваше завдання так чітко сформулювати свої думки, щоб з скороминущого погляду передплатник вловив основну думку повідомлення. Життя диктує свій ритм, дозволяючи сучасній людині виділити лише кілька секунд на повідомлення аналіз і прийняття рішення. Спробуйте поглянути на готове повідомлення розсилки з боку. За кілька секунд передплатнику повинні бути зрозумілі основні моменти: відправник листа, основна тема листа, цінність отриманого повідомлення конкретно для нього та дії, які від нього потрібні.

Можливо, це буде дещо некоректно, але залучення передплатників за допомогою e-mail або смс маркетингу можна порівняти з риболовлею: гарна наживка з легкістю прихилить клієнтів. Але на цьому нічого не закінчується. Всіх «спійманих» клієнтів тепер важливо утримати, створивши власний «акваріум». І чим смачніше ви будете «прикормлювати», тим довше вони проживуть у вашому списку розсилки.

P. S. Стаття надана сервісом ePochta.ru

Схожі записи

  • Огляд сервісу масових розсилок ePochta SMS
  • Інтернет-магазин. Що продавати?
  • Інтернет-ігри та розсилка смс
  • Урок 13. Що таке інструменти інтернет маркетингу і як їх використовувати?
  • Інтернет-маркетинг при створенні сайту
  • СМС-розсилки як інструмент маркетингу
  • Реклама в мережі: ефективні способи