Якою б продукцією ви не займалися, вам буде необхідно просування вашого ресурсу у всесвітній мережі інтернет. Тому що саме завдяки такому просуванню ви зможете розширити ринки збуту, знайти нових покупців та підвищити доходи. Скласти каталог якісної сантехніки, та запропонувати його споживачам – це рівно половина справи. Іншу, головну половину, займає просування цього каталогу в інтернеті, щоб отримати цільових відвідувачів.

Що таке цільові відвідувачі? Це потенційні покупці сантехнічної продукції, представленої у вашому каталозі. Це не пусті інтернет мандрівники, які просто забрели на ваш сайт. Це люди, яких цікавить ваша продукція, всі ці унітази, змішувачі та душові кабіни. Можна сказати, цільовий відвідувач – це ваш головний інтерес. Чим більше таких відвідувачів, тим успішніше ваш бізнес.

Звичайно, просування сайтів самостійно можливо. Але тільки в тому випадку, якщо ви твердо знаєте, що і коли потрібно робити. Для того, щоб це знати, треба постійно тримати руку на пульсі інтернет житті. Пошукові системи постійно міняють алгоритми пошуків, тому слід знати, яким чином просувати ресурс в даний конкретний момент. Способи просування, які були вчора, просто не можуть бути актуальними сьогодні.

Мета просування вашого каталогу – поставити його на першу сторінку основних пошукових систем. Для Росії – це Яндекс, Рамблер, Мейл. Для всього світу – це Гугл. Існує такий спосіб просування, як контекстна реклама. Ви платите гроші, а пошуковик виставляє вашу рекламу на свою першу сторінку. Коли користувач вводить ключове слово, насамперед йому відкривається вашу пропозицію. Також контекстна реклама в Гуглі виставляється на сайтах схожої з вашим ресурсом тематики.

Якщо ви витратили досить велику суму на контекстну рекламу, і вона коштує не менше п’ятдесяти центів за клік, ви можете бути впевнені в тому, що на каталог будуть приходити цільові відвідувачі і робити покупки. Якщо ви поставили недостатню ціну за клік, чекати покупців не доводиться. Тут все справедливо: хочете процвітання свого бізнесу – платіть. Зрештою, маючи каталог сантехніки, яку треба продати, ви приймете правильне рішення про купівлю контекстної реклами. Вигоди від неї є шанс легко порахувати, віднявши вартість реклами в місяць місячного обороту, який дає продаж сантехніки через ваш каталог.

Схожі записи

  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Важливий фактор успішного просування сайту – унікальний контент
  • +100$ за участь у конкурсі «просування неминуче»
  • Як грамотно скласти метатэги
  • Відлік пішов
  • Просування неминуче — якщо діяти старанно