Якщо вірити маркетологам, то на сьогоднішній день одним з найбільш ефективних методів просування вашого ресурсу в мережі є розкручування й просування сайту в соціальних мережах. Даний метод з’явився порівняно недавно, і вже зарекомендував досить непогано. Головне, що при грамотному підході він здатний приносити вам потрібну аудиторію, хочеться зробити акцент саме на «потрібну вам».

Найголовнішим плюсом розкрутки сайту в соціальній мережі є те, що там дуже багато зареєстрованих людей, і ці люди постійно щось шукають, чимось цікавляться, вступають у групи, переглядають відеозаписи і фотографії. Одним словом народ проводить в соціалках багато часу, так чому б не використати це і не привернути увагу до свого проекту.

Просування в соціальних мережах умовно включає в себе SMO і SMM. Для тих, у кого абревіатури не викликають рівним рахунком нічого, внесемо маленьку ясність. SMO(Social Media Optimization) — являє собою комплекс різних заходів, спрямованих насамперед на оптимізацію вмісту сайту (контенту), починаючи від грамотно підібраного заголовка і до невеликої сео-оптимізації самого контенту. Добре, якщо ви впораєтеся з цим завданням самостійно, тому що вартість SEO послуг не відрізняється дешевизною, це стосується і seo-копірайтингу.

Хоча, що стосується написання якісних статей, то на певному етапі розвитку сайту, стає вигідніше їх замовляти у копірайтерів, а вільний час спрямовувати на щось інше.

SMM(Social Media Marketing) — на відміну від SMO, вся увага спрямовується на усілякий піар сайту, ну або послуги, яку ви збираєтеся просувати в соціальних мережах. Тут в хід йдуть всі засоби, аби привернути увагу, від креативної реклами, до «чорного піару» та інших маркетингових ходів.

Почніть «промацувати грунт» у соціальний мережі шляхом створення своєї групи, тим більше що грошей за це платити не потрібно. Ну а після того, як іншим буде вже щось запропонувати починайте її розкрутку, піар в інших групах, піде і розсилка спам-запрошень (ой, це я сказав? Забудьте, ніякого спаму ? ) і т. д.

Мета визначає засоби

Починаючи розкручування групи в Однокласниках, ВКонтакте або Фейсбук не випускайте з виду кінцеву мету створення групи. Вам потрібна масовість або лояльна аудиторія, яка буде в кінцевому рахунку виступати споживачем ваших послуг (товарів). Ви хочете тупо популярності і впізнаваності бренду, або вам потрібні конкретні покупці? Різні цілі, мають на увазі і зовсім відмінний комплекс заходів по розкрутці. Тому продумайте все заздалегідь, або зверніться до фахівців.

Схожі записи

  • Пошук клієнтів в соціальних мережах.
  • Наскільки важливо просування в соціальних мережах
  • Соціальні мережі, для кого заздрість, а для кого бізнес.
  • Чи шкідливо спілкування в соціальних мережах?
  • Просування в соціальних мережах
  • Соціальні мережі. Трохи про різне.