Багато початківці вебмастера запитують: «чи реально просунути сайт своїми силами і що для цього потрібно зробити?». Питання дійсно дуже важливий, оскільки багато стартапи закінчували своє існування, так як їх господарі не змогли належним чином організувати просування сайту.

Аксіоми самостійного просування.

Поговоримо далі про деякі аксіоми самостійного просування – «прописних істинах, які зобов’язаний знати кожен вебмастер.
Визначаємося з доменним ім’ям для свого сайту
З чого починається самостійне просування сайту? Як не дивно, з доменного імені. Справа в тому, що ключові слова у доменному імені враховують пошукові системи. Якщо ви хочете в подальшому просуватися по якому-небудь «высокочастотнику», ви повинні використовувати транслітерацію в написанні доменного імені. Зрозуміло, такий спосіб підійде, якщо ваш сайт присвячений якій-небудь вузькій тематиці. Таким чином, за великим рахунком, розкрутка сайту починається ще до його створення.

Використовуйте ЧПУ.

Чи зустрічали ви в пошуковій видачі сторінки, url-адреса яких містить набір цифр і незрозумілих символів? Якщо б не було фрагменту (опису для пошукової системи), то зрозуміти, що розміщено на цій сторінці (без заходу на неї) не було б можливим. «Людинозрозумілі» посилання в транслітерації – це свого роду ключові слова, і їх враховує пошуковик. Людина, подивившись на адресу, відразу зрозуміє, який матеріал розташовується на сайті.

Мета-тегу “Title”.

Потужна зброя в руках сеошника – це мета-тегу “Title” (він же заголовок сторінки). По-перше, в заголовку повинні по можливості знаходитися ключові слова, за якими здійснюється просування: наявність ключових слів в обов’язковому порядку враховується пошуковими системами при ранжуванні сайтів з того чи іншого запиту. Другий момент: заголовок сторінки повинен бути як можна більш привабливим для відвідувача. Якщо ви хочете, щоб самостійне просування сайту було успішним, вам доведеться враховувати цей момент.
Мета-тег “Description”
Як відомо, вміст мета-тег “Description” пошукова система бере в якості “фрагменту”, тобто опису веб-сторінки. Саме тому це опис має бути як можна більш привабливим і містити ключові слова (користувачеві вони будуть показані жирним, а значить, привернуть його увагу).

Складання «правильного» файлу robots.txt.

Як відомо, файл robots.txt лежить в кореневій папці вашого ресурсу і забороняє до індексації певні файли і папки. Мати цей файл і правильно налаштувати його потрібно з двох причин. По-перше, у вас можуть бути документи, які ви б хотіли приховати від сторонніх очей (наприклад, матеріали з платним доступом). По-друге, вкрай бажано приховати від пошукачів службові файли і папки, щоб роботи-павуки індексували відразу те, що потрібно – а саме, статті, які ви написали на сайт. При складанні файлу robots.txt потрібно також заборонити дублювання контенту на вашому сайті. Це потрібно зробити обов’язково, щоб уникнути пессимізації з боку пошуковиків.
Використовуйте унікальний контент
На жаль, це правило стало аксіомою ще не для всіх вебмайстрів. Якщо ви, прокинувшись вранці, не хочете здивуватися, а чому це в пошуковій видачі Яндекса тільки головна сторінка мого ресурсу, ніколи і ні за яких обставин не копіюйте контент з чужих сайтів! Пишіть статті самі або замовляйте копірайтерам, при бажанні ця два методу можна поєднувати.

Внутрішня перелінковка сайту.

Досить багатьма веб-майстрами недооцінюється вся важливість такого фактора, як внутрішня перелінковка сайту. Що це таке? Внутрішня перелінковка – це коли в тілі статті проставлені посилання на інші опубліковані вами матеріали. Яскравим прикладом вдалої перелінковки є Вікіпедія.

Ключові слова.

Ключові слова, за якими здійснюється розкрутка, зобов’язані бути в вашому тексті, проте не на шкоду читання. Ключевики бажано вживати в різних словоформах і розкидати по всьому тексту.

Зовнішня оптимізація.

Само собою, для того, щоб на ваш ресурс приходили відвідувачі, необхідно проставляти на сайт посилання. При відсутності гідного бюджету для просування можна використовувати соціальні мережі – посилання з них останнім часом враховуються пошуковими системами. В якості безкоштовного методу можна порекомендувати обмінятися посиланнями з яким-небудь ресурсом подібної тематики.
У нашій статті ми зробили наголос саме на внутрішніх чинниках просування, які під силу проконтролювати навіть при відсутності бюджету. Саме такі фактори, а не купівля зовнішніх посилань, починають все більше і більше враховуватися пошуковими системами. Так що робіть дійсно корисний, якісний ресурс – користувачі, а з ними і пошуковики це обов’язково оцінять.

Схожі записи

  • 5 крутих в світі SEO-студій
  • Створення та просування сайтів
  • Нинішні реалії в просуванні сайтів
  • ROOKEE від Ingate — просування сайту чужими руками.
  • Просування по трафіку
  • Просування сайту або контекстна реклама?
  • Тихіше їдеш — далі будеш, або як правильно починати просування сайту.