Продаж товарів в Інтернеті: вигода, закладена у вічності.

0
4

Якщо задуматися про грошових потоках в Інтернеті в цілому, то можна зрозуміти, що всі способи заробітку в них пов’язані з продажами товарів. Причому послуги – це теж товар. Хтось безперервно щось продає, хто купує, іноді ролі міняються місцями. Наприклад, виконавець завдань в САР є продавцем своєї робочої сили, але при цьому ще і клієнтом у рекламодавців і заданиедателей. Словом, несповідимі шляхи монетизації, а манімейкер на цих шляхах подібний Сусаніну, ведучому по колу самого себе. Добре, що процес цей не вічний, і правильний шлях знаходять всі, хто добре його шукав. Для тих, хто не в темі, можу порадити заглянути на http://ktonanovenkogo.ru там як раз докладно висвітлюються такі теми.

Якщо говорити про традиційні товари, то їх можна умовно розбити на дві категорії: реальні товари і товари інформаційні. До реальних відносяться всі ті, що можна повертіти в руках – квіти, майки, книги, комп’ютерні залізяки і тому подібну дрібницю. Або, приміром, автомобілі або комбайни з тракторами. Інформаційні товари, в кращому випадку, можна відчути тільки віртуально – диски з лекціями і уроками, електронні книги і ключі до програм, самі програми. До речі, і сайти – теж товар. Що цікаво, так це те, що на всьому цьому можна і потрібно вміти заробляти.

Товари бувають власними і чужими. Чужих явно більше, і, не будучи їх виробниками, можна виступати в ролі посередників, партнера або спекулянта. Для цих цілей призначені сайти-магазини, які видаються партнерами, в готовому вигляді. Цікаво, що ланцюжок посередників можлива бути як завгодно довгим, і кожна ланка має на кінцевій продаж свій інтерес, виражений у відсотках або фіксованій сумі. Знайти партнера для будь-якого виду товару – не проблема, так як будь-який продавець вкрай зацікавлений у розвитку своєї торгової мережі, але краще, звичайно, щоб ви стояли біля її витоків, ближче до реального виробника – маржа там буде побільше. До того ж відкрити свій інтернет магазин вже не так вже й складно, а при наявності вільних коштів можна зробити практично все. Рекламу магазину можна давати як на власному сайті або блозі, так і на форумах, дошках оголошень і т. д. Зауважимо, що це справа зовсім не просте, так як пропозицій набагато більше, ніж сайтів, тому такі оголошення майже скрізь в немилості. Використовуйте вибуховою маркетинг — ще та штучка по ефективності, доведено не раз.

В принципі, всі магазини і барахолки націлені на те, щоб просунути чужий товар, і коштів реклами зазвичай вистачає – головне, вистачило б покупців, так як з ними не все так просто. Продавати те, що вже пропонують в сотнях варіантів – справа майже безнадійна, і тому гарною ідеєю буде створювати новий, власний товар. І не обов’язково це буде «гаражний розпродаж» – створити інформаційний товар набагато простіше. У нього можуть входити індивідуальні напрацювання, а також компіляції з інших джерел. Важливо, щоб такі дані були затребувані. Затребуваність досягається одним найпростішим прийомом: інформація про кожному процесі повинна бути корисною і повною. Приміром, якщо продавати методику з вирощування полуниці в домашніх умовах, потрібно включити в неї опис сортів, фотографії, бізнес-план, відгуки, позитивні і негативні моменти, пояснення про подальші дії, технічні прийоми… загалом, всю корисну інформацію, а не тільки рекламні слогани. Крім того, инфотовар може бути будь-якої спрямованості. Якщо ви добре знаєте мови програмування, алгоритми, шкільні або університетські дисципліни, методи ремонту двигунів, квартир та електрообладнання – створюйте на базі цього продукт.

Як приклад добре підготовленого інфопродукта можна навести недавній кейс по мобільному трафіку від Данила Маулнета і Сахнік Вадима (Wildo), які за кілька днів примудрилися продати 150 копій продукту за ціною кожної 150$. Продажі були зупинені, щоб тема не втратила актуальності, хоча бажаючі придбати все ще були.

У чужих товарів є одна нехороша властивість – ви не можете вплинути на їх виробництво, ні на якість, ні на відповідальність у плані поставок, оплати, доставки та гарантійного обслуговування. Крім того, клієнти будуть «прохідними», а не вашими, що погано позначається в перспективі. Знеособленість клієнтів в Мережі теж не дає можливості обрости зв’язками, знайомствами і рекомендаціями, прийнятими в реальному світі. Тим не менш, багато ці питання можна вирішити, адже з часом Інтернет стане основною світовою торговою майданчиком – вічної, недорогий і працює без зупинки.

Ось тільки не треба чекати, коли всі кинуться в Інтернет і конкуренція між продавцями зросте до небувалих висот — починайте вже зараз відвойовувати своє місце під сонцем.

Схожі записи

  • Інтернет — сайти та електронні магазини. Роль інтернету в економіці.
  • Інтернет-магазин. Що продавати?
  • Як швидко відкрити інтернет-магазин?
  • Заробіток в інтернеті фахівцям
  • Реклама Інтернет-магазину
  • Справді інтернет покупки є дешевше?
  • Інтернет магазин: які нюанси необхідно враховувати при його створенні?

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here