Покупка посилань і сучасна розкрутка сайту в Яндексі

Існування сайту само по собі не передбачає, що за замовчуванням до вас кинуться натовпи відвідувачів в надії прочитати всі тексти, замовити всі послуги та скупити всі ваші товари. Проте прагнути до цього потрібно!

Способи просування і розкручування сайтів, з одного боку, стандартні і практично незмінні, з іншого боку — не змінюється тільки їх перелік, а самі механізми постійно зазнають істотні зміни.

Розглянемо, що мається на увазі під собою сучасна розкручування сайту в Яндекс. Слід відразу зазначити, що Яндекс є, звичайно, не єдиною, але провідною пошуковою системою в Рунеті, що забезпечує більшу частину пошукового трафіку сайтів, тому поговоримо про способи розкрутки безпосередньо в Яндексі.

Про покупку посилань

Незважаючи на численні санкції, запеклі суперечки і скарги, даний спосіб залишається найдієвішим способом розкрутки сайтів. І не менш результативним у якості ж їх знищення, наприклад, закупівлею посилань на неякісних сайтах-донорах. При цьому скаржитися куди-небудь на те, що ваш вихованець потрапив під АГС в результаті ваших же невірних дій, абсолютно марно. Офіційна версія свідчить, що посилання на сайт повинні бути природними. Однак на ділі не менше 80% сайтів розкручуються виключно покупними посиланнями і донині, але вимоги до їх якості посилені настільки, що порівняти процес закупівлі посилань можна хіба що з прогулянкою по мінному полю. Тому досвідчені просуванці, як правило, давно обзавелися власними фільтрами відсіювання неблагонадійних партнерів, а особистий досвід та професійні напрацювання дозволяють їм максимально домогтися необхідної природності.

Залежність вартості розробки сайтів та подальшого просування

Така залежність існує і з цим слід рахуватися, якщо ви сподіваєтеся на довге життя вашого ресурсу. Отримати перших відвідувачів з пошукової системи Яндекс можна негайно, в перший день запуску рекламної компанії при мінімальному рівні початкових вкладень – 300 рублів. Але чи стануть ці відвідувачі вашими замовниками, залежить, по-перше, від уміння фахівця, налаштовувати рекламну компанію, що є, власне, темою багатьох дискусій, а по-друге, що не менш важливо – від якості самого сайту. Вартість розробки сайту коливається в досить широких діапазонах, але економити на цих вкладеннях представляється вкрай недоцільним. Оскільки витрачати в подальшому кошти на яку-небудь рекламу, будь то вкладення в розкрутку або витрати на контекстні сервіси — невдячне заняття, якщо відвідувачі будуть тікати з сайту, ледь побачивши його.

Схожі записи