Pingmedia.ru — тестуємо білу і пухнасту банерну партнерку.

0
4

Всім, кого інтернет плином занесло на upgoing.ru доброго часу доби. Сьогодні, хотів спочатку написати результати тестування тизерної партнерки Get-Click, про яку було написано місяць тому, але вирішив поки відкласти цю справу, а розповісти Вам про білою і пухнастою банерної партнерке Pingmedia.ru медійна реклама з оплатою за покази і ліди. Вона до речі проводила не так давно конкурс, але з-за того, що я останнім часом ледачий, та ще трошки і прихворів, то з конкурсом ви пролітаєте ?

Чому це Pingmedia біла і пухнаста?

Якщо б можна було через екран монітора «реально» щось помацати, то я б тоді точно сказав вам вона біла і пухнаста чи ні. Правда якщо б через монітор можна було «реально мацати» боюся ви б і не згадали навіть про upgoing.ru, а відвідували б більш приємні для промацування сайти ? Біла і пухнаста партнерка тому, що рекламодавці, які розміщують через неї банери — це серйозні компанії, інтернет-магазини, агентства нерухомості та інші. Хоча спочатку я в цьому серйозно засумнівався, прочитавши про пухнастості у інших блогерів. Ну просто вже звик мати справу з тизерами, а там самі знаєте і гороскопи і схуднення за п’ять днів, так і іншої муті, яка на «білий колір» не тягне, але гроші приносить і ладно. Правда, на СДЛ приємніше вішати щось більш вартісне.

Знайомство з партнеркою

Так от, закинув я свій медичний сайт, він у мене за піддослідного кролика в тестуванні всяких партнерок ? в Pingmedia, почекав трохи — на модерацію відводиться до 5 діб, сайт зрозуміло прийняли. Поставив код і кілька днів не міг дотумкати, ну не банерів і все. Що за хрень думаю така, начебто зробив все по інструкції, не перший же день в мережі. Навіть в техпідтримку ліньки було писати, почнуть ще жартувати, мовляв сайт нормальний а пристаешь з питаннями як школяр. Потім на пару днів про партнерку забув, хоча код з сайту не прав, але банерів раніше, не показувалося. Потім заходжу в саму партнерку і бачу, що йде дохід, я в шоці. Блін, звідки, як — банерів адже немає! А потім так тихенько собі кажу, щоб дружина не почула: «Лошара! Там же ж таргетинг варто». Ну так, я заходжу з Білорусі і мені нічого не показується, бо білоруських компаній я там в рекламі не бачив. А от якщо хтось заходить з Росії, а ще краще з Москви, то тут тобі буйство реклами. Подивився в звіт і обімлів — там детальна статистика по кожному банеру який був показаний на сайті, що за банер, від якої компанії, в який час, ого-го, я просто в шоці. Різноманітність банерів таке що їх рахунок йде на сотні.

Представники Pingmedia говорили, що не менше 30 днів, треба час щоб система «відчула трафік» і зрозуміла — які CPA, CPC ефективні. Плюс оплата за ліди відбувається протягом 2-14 днів після того, як користувач побачить рекламу. Тому повноцінне думку можна скласти якщо розмістити банери на 3 або 7 днів. Коротше протягом місяця у них, там що-то підлаштовуватися під кожного користувача, залежно від його інтересів. Не знаю як там це справа реалізується, можливо щось типу, зайшов хтось з чисто жіночому запитом, на тобі відразу помадку, всякі шмотки для жінок і діточок, косметики, ну все інше, що потрібно нашим прекрасним дамам. А от якщо на сайт прийшли скажімо по якомусь «чоловічому» запиту, то вискочить реклама машин і автозапчастин, інтернет-всяких штучок ну і далі за списком. Плюс йде певна прив’язка на місцевості, так що реклама московського інтернет-магазину не буде показуватися людині прийшов на сайт з Владивостока. Коротше мені ця тема подобається. Результат поки скромноват, але це тільки перші дні тестування:

Я свідомо не став ставити найприбутковіші види реклами банерів Rich-Media і Pop-Under, ну не подобаються не попандеры, нехай вони хоч сто разів пухнасті і білі, так що обмежився лише одним банером 240×400. Для початку подивимося, що може зробити один банер, а потім вже можна приймати рішення про їх більшій кількості, або додаткової реклами. eCPM в 240х400 і топлайне в середньому становить 12-18 руб., є сайти в яких eCPM 30 руб. і вище, все залежить від якості трафіку! Річі — в середньому 35-45 руб, і доходить до 100-150 руб. Для тих, хто хоче знати подробиці про те, як нараховується дохід ось посилання.

Хочете більше доходу — ставте заглушку

Працюючи з Пингмедиа, ви помітите, що вони викуповують не весь трафік, а тільки той, який найбільш оптимально підходить за наявні рекламні компанії, що забезпечує кращий CTR і більший дохід. А що робити з рештою трафіком, не пропадати ж йому? Ну зрозуміло немає. Наприклад, в тизерках eCPM зазвичай близько 1 рубля, але за рахунок того, що тізерки монетизують 100% трафіку, то дохід більше. У Pingmedia eCPM трафіку, тому вигідно робити так: ставимо Пингмедиа і завантажуємо в заглушки тизерку. Таким чином на початку продаємо трафік Пингмедии по більш дорогій eCPM, а залишок монетизуємо тизерками як зазвичай. У підсумку, ми частина трафіку за допомогою Pingmedia продали дорожче, а частина — як зазвичай. У результаті дохід з 1 банерного місця вище, ніж при використанні якоїсь однієї рекламної системи.

Кілька банерів для прикладу

Вже писав що банерів крутиться сотні, тому я вибрав методом «наукового тику» на п’ять перших ліпших, які крутилися на моєму сайті:

Як бачите, це вам не похудейки і всякі дієти, все куди більш серйозно, ніж з тизерами. Переглянув навмання десь десятка три банери і залишився задоволений якістю. Цікаво, як пошуковики відносяться до попандерам провідним на сайти серйозних фірм, які в google і яндексі займають далеко не останні позиції? Треба би цю тему досліджувати детальніше, може хто з вас вже працює тривалий час з цією партнеркою, адже вона вже кілька років на ринку, тоді діліться спостереженнями. Буду вдячний.

Види доступною реклами:

В принципі вже щось прослизнуло в статті, але для зручності повторимо.

Rich-Media — інтерактивні рекламні Flash-ролики розміром 300х300 (або 400х400) пікселів, з кнопкою «закрити». Такі банери характеризується високим CTR.

Pop-Under — окреме рекламне вікно, яке відкривається під активною сторінкою браузера. Головна перевага — не займають місця на сайті. Відвідувач побачить рекламний модуль тільки тоді, коли закриє попередньо переглянуту веб-сторінку.

240х400 — все зрозуміло. Варто зазначити, що це самий популярний формат серед рекламодавців, так і веб-майстрів. Причина проста: вони дуже гармонійно вписуються в дизайн. Краще всього розміщувати такий банер у правій колонці на першому екрані.

TopLine — це баннер, розташований у верхній частині екрана. Візуально він займає або всю ширину дизайну сайту або має розмір 728х90. Краще всього ставити під меню або під шапкою сайту.
Для тих, хто вирішив спробувати ось посилання на вимоги до участі, приймаються сайти від 300 відвідувачів, ну зрозуміло не ГС.

Хто вже працював з ними, відпишіться, розкажіть про результати, щоб ми не винаходили велосипед і не наступали на граблі, на які вже хтось наступив ?

Схожі записи

  • Спекотне літо підвищених відрахувань з BinPartner
  • Зустрічаємо партнерську програму бінарних опціонів Binpartner.com
  • Ігровий трафік + LuckyPartners 1.2 = Гроші! Багато трафіку — багато грошей!
  • Заробляємо на кредити для американців (Payday Loans)
  • Голосові поздоровлення. Продовжуємо експериментувати з Grattis
  • Приводь тих, кому потрібен кредит на PaydayMansion і отримуй до 180$ за клієнта.
  • Make Up Profit — ще одна можливість монетизації жіночого трафіку

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here