Отже, ви вже вирішили, що будете створювати лендінгем (landing page) для підвищення ефективності продажів? Значить, вас можна привітати з успішним переходом у категорію прогресивно мислячих людей. Тому що сьогодні сподіватися знайти клієнтів без лідогенераціі — це те ж саме, що прочитати заклинання і сісти, склавши руки в очікуванні.

Але вам буде дуже корисно знати, що створення лендинга включає в себе декілька важливих складових. Їх ми зараз і розглянемо.

Перша з них — це трафік. Його потрібно звідкись отримувати, інакше який взагалі сенс у створенні лендинга? Якщо ви вже чули про систему Яндекс.Директ, а також про Google Adwords, то ви вже приблизно розумієте, про що йде мова. Додайте сюди пости в блогах і соцмережах, оголошення та посилання в каталогах — тобто взагалі все, що може прочитати користувач, для того щоб побачити посилання і прийти на вашу сторінку. Врахуйте, це має бути не просто оголошення, а також повідомлення, яке буквально вистачати користувача за душу. Пройти за посиланням повинні не все підряд, а тільки ті, кому справді буде цікаво ознайомитися з вашим продуктом. Саме ознайомитися! Це означає, що не треба підсовувати користувачеві цінник. Зацікавте його, перетворіть в ліда — потенційного покупця. А потім вже починайте обробляти, щоб зробити продаж.

Далі, власне, лендінгем, цільова сторінка. Її треба не тільки наповнити контентом, але і постійно удосконалювати. Для цього використовуються спліт-тести, завдяки яким контент редагується, і стає можливим визначити, що необхідно для підвищення конверсії. Щоб не кожен десятий, а кожен п’ятий або навіть кожен другий відвідувач ставав лидом і залишав вам свої контактні дані. Якщо у вас є лендінгем, але ви не робите спліт-тести — у вас є Ferrari, але ви ніколи не включаєте швидкість вище третьої.

Ну і, нарешті, коли ліди вже є, їх треба обробити. Для цього використовується відповідна система, звана CRM (в перекладі: «система вибудовування взаємин з клієнтами»). Адже кожен лід коштує певних грошей, і щоб ці гроші не відлітали в трубу, потрібно дбайливо зберігати і обробляти кожну заявку, поки лід не стане покупцем або поки не піде (на жаль, буває). Правда, і в цьому випадку треба не просто розвести руками, а зрозуміти, чому лід пішов. І врахувати це в майбутньому, щоб уникати подібного.

Отже, якщо ви вирішили зайнятися створенням лендинга, то врахуйте, що ще зовсім недавно на його розробку потрібно було витратити чимало грошей і сил, найнявши цілу команду профі. Але все змінилося з появою сервісу LeadKit. Цей високотехнологічний, доступний і ефективний сервіс дозволяє створювати лендінгем на замовлення, не витрачаючи астрономічних сум. І якщо створення лендинга стало вашим основним завданням на найближчий час, то зверніть свою пильну увагу на LeadKit. Розробляти лендінгем дійсно стало набагато простіше і дешевше, ніж раніше.

Схожі записи