У 2007 році компанія «Айфрі» виступила ініціатором формування альянсу UFT (або «United Fun Traders»), основною метою якого є просування створених російськими контент-провайдерами продуктів та послуг на світовий ринок. Завдяки співпраці з UFT деякі види контенту і сервіси «i-Free» доступні на поточний момент більш ніж у сімдесяти країнах світу.

Компанія «Айфрі» співпрацює з великими міжнародними та вітчизняними компаніями, що працюють в телекомунікаційній галузі і в інших сферах бізнесу. Серед партнерів «i-Free» можна назвати стільникових операторів Росії, Казахстану, Білорусі, України, Бразилії, Китаю, Індії і Мексики, найбільші Інтернет-ресурси і музичні видавництва, видавничі доми, вендори і банки, авторські суспільства, міжнародні розробники додатків для мобільних телефонів, провідні засоби масової інформації Російської Федерації та країн СНД. З 2004 року компанія «Айфрі» — ексклюзивний російський партнер могутньої корпорації «Samsung Electronics» по мобільних послуг, а з 2007 р. і на Україні. В результаті даного продуктивного співробітництва «i-Free» виконала весь цикл робіт, пов’язаних з розробкою розважального порталу SFC («Samsung Fun Club»), включаючи біллінг і механізм доставки, створення контенту, який спеціально адаптований під телефони цієї марки і т. п.

Компанія «Айфрі» запустила ряд нових мобільних сервісів для порталів «Nokia» та «Samsung» в РФ, Нідерландах, Люксембурзі, Бельгії. При безпосередній участі провайдера створений Java-браузер, на апаратному рівні вбудований в телефон, розроблені спеціалізовані розділи для WAP-порталів, брендовані ком’юніті-портали. Однією з перших у Росії організація почала роботу з сервісами мобільного банкінгу. Сьогодні провайдер співпрацює у цій галузі з великими російськими та зарубіжними банками: «Ощадбанком», «Російським Стандартом», «Альфа-Банком», ВТБ-24, МБРР.

У сегменті медіа-інтегрованих сервісів партнерами фірми є провідні засоби масової інформації. З 2004 р. «Айфрі» співпрацює з Першим каналом, реалізовуючи інтерактивні служби для проектів «Останній герой-5», КВК, «Надбання республіки», «Давай одружимося!», «Хвилина слави», «Льодовиковий період» «Модний вирок», «Фазенда» та інших, а також провела спеціальну лотерею до кінокартині «Іронія долі. Продовження», створила мобільні промо-ресурси та інтерактивні сервіси для блокбастерів «Нічний дозор», «Денний дозор» і «Турецький гамбіт».

Схожі записи