Так вже вийшло, що в останні дні, біржі копірайтингу не перестають мене дивувати. На текстсейле, так один реф з’явився, ну просто жесть — продажу йдуть через день, так і вартість кожної статті під 10$. Так і скажу, що останнім часом помітив сильне пожвавлення на біржах копірайтингу, а тому вирішив закинути на блозі кілька корисних советиков по цій темі, такий довідник копірайтеру, які мені як раз і підкинули знайомі веб-письменники.

Порядок виконання замовлення:

1. Обов’язково ознайомтеся з сайтом замовника повністю.
2. Шукайте в Інтернеті інформацію по темі, по пошукових виразів і запам’ятовуйте підходящу, або записуйте.
3. Складайте тексти, насичуючи їх ключовими виразами в тій послідовності, в якій Вам прийшло в завданні.
4. Перевірте свій текст на відповідність нижчепереліченим правилами.

Довідник копірайтера за правилами для текстів


— Ніколи не писати свої домисли! Якщо Ви напишете щось, що суперечить змісту сайту замовника, представляє його бізнес в невірному світлі, то він може відмовитися від контракту. Втрачає гроші не тільки фірма, але і Ви!
— Завжди перед початком роботи уважно вивчити сайт замовника.
— Завжди шукати інформацію в Інтернеті, але уникати дослівного повторення інших сайтів. За плагіат наш сайт може потрапити в чорний список, а ми в свою чергу, потрапити на гроші.
— Завжди виділяти ключові вирази.
— Не змінювати ключові вирази (число, відмінок тощо), крім спеціально обумовлених випадків.
— Файли зберігати під ім’ям: доменне ім’я сайту, вид роботи. Наприклад: «upgoing.ru / головна». Це дуже важливо!
— Складати тексти в електронному вигляді поштою (у тому числі завдання на новини, статті та на головну). Відпишіться, що здали роботу. Якщо Ви цього не робите, є ймовірність втрати Вашої роботи і, відповідно, зниження заробітку.
— Ніякого курсиву!

Що можна писати?
• PR компанії (чудова, лідер ринку, висока якість, величезний досвід роботи тощо).
• Про продукцію, послуги: загальні відомості, реклама окремих видів.
• Історія продукції або послуги взагалі.
• Інструкції з експлуатації або виготовлення продукції.
• Світові новини, відносяться до теми.
• Словникова інформація, пояснення термінів.
• Гумор (історії, анекдоти) краще не застосовувати. Висока ймовірність, що Ваше почуття гумору відрізняється від уявлень замовника, менеджерів та інших читачів.

Для роботи в word
1. Для підрахунку знаків в абзаці або статті, необхідно виділити текст в меню «Сервіс» вибрати «Статистика». /див. «Знаків (з пробілами)»/
2. Для поділу статтею (щоб на кожній сторінці була одна стаття), необхідно в кінці статті поставити курсор миші, в меню «Вставка» вибрати «Розрив». З’явиться вікно, де за замовчуванням зазначено «Почати нову сторінку». Необхідно просто натиснути кнопку ОК.
3. Тексти надсилати в одному файлі (в більшості випадків 10 статей-до 10 сторінок в одному файлі). Кожна стаття повинна бути на окремій сторінці (робити розрив).
До заголовка і після заголовка зробити поділ порожнім рядком.
Між абзацами в статті і мета-тегах – не треба.
Текст потрібно вирівняти по ширині сторінки.
Шрифт Times New Roman 12 розмір.
Заголовок повинен бути центрований, його не потрібно виділяти жирним шрифтом (можна збільшити шрифт, наприклад, до 14 розмір)
Для абзаців робити червону рядок (відступ від початку рядка).

НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ
• Інформація про конкурентів (згадування їх назв, розповідь про чужий продукції, чорний піар конкретних компаній).
• Особисті затвердження копірайтера про пристрої бізнесу і виробництва замовників.
• Інформація, що суперечить змісту сайту замовника.
• Текст, у якому ключові вирази не виділені.
• Абзац довше 600 знаків.
• Абзаци, всередині яких немає зв’язності або сенсу.

НОВИНИ
Загальні вимоги: стаття, що несе певне смислове навантаження – новина про компанію

Обсяг і структура новинний статті

1. Загальний обсяг статті – від 1200 символів з пробілами (заголовок і мета-теги не вважаються). Число ключових виразів: 4 основних + 2 не основних. Скрізь кількість символів вважати з пробілами.
2. Заголовок статті – пропозицію до 60 знаків, що починається з першого ключового вираження в незмінному вигляді.
3. Обсяг абзаців у середньому – 200-400 символів. Максимально не більше 600 символів.

МЕТА-теги

1. Title: пропозиція до 80 символів, що починається з першого ключового вираження в незмінному вигляді. Бажано яскрава, помітна фраза або пропозицію про суть статті. Пропозиція починається з великої літери.
2. Description: Можливі пов’язані фрази або одне пов’язане короткий опис всієї статті (до 200 символів) з використанням ключових виразів (першого-третього) у незмінному вигляді. Починається з великої літери. Іноді можна використовувати фрази з тексту статті з ключовими виразами.
3. Keywords: перерахування всіх ключових виразів, використаних в статті, в незмінному вигляді без знаків пунктуації через пробіл. Всі ключові вирази з маленької літери.
4. В мета-тегах ключові вирази ніяк не виділяти.
5. В кожній статті title, description, заголовок повинні бути унікальними (відрізнятися від використаних в інших статтях), якщо Ви пишете більше 1 новинний статті.

Ключові вирази

1. Перший ключ (під цифрою «1»). Його необхідно вжити в 5%-ному співвідношенні до кількості слів в новини. Як проводиться розрахунок?
1200 символів з пробілами ; 130 слів 5% ; 8 слів
Якщо в першому ключовому вираженні два слова «заробіток в мережі» — його необхідно вжити в одній новости 4 рази (8/2=4) – в перший раз в незмінному вигляді, в інших випадках можна змінювати число, відмінок.
Інші ключові вираження в тексті використовуються тільки в початковій незмінній формі (як зазначено в ТЗ). Якщо ключ в ТЗ написаний з помилкою, використовувати ключ з помилкою.
2. Ключові вирази можна використовувати в будь-якому місці статті згідно черговості входження в статтю за номерами (ТЗ буде зазначено).
3. Пропозиції не можуть починатися і закінчуватися ключовими виразами, вони повинні використовуватися в контексті зв’язного пропозиції (обрамлені текстом). Обрамляє текст повинен бути різним.
4. Не повинно бути перерахування ключових виразів через знаки пунктуації, сполучники, прийменники, займенники, вигуки. Між ключами повинен бути мінімум одне слово (сущ., прислівник, прикметник, дієприкметник, деепричастие).
5. Не повинно бути обрамлення ключів якимись знаками пунктуації (до і після ключового вираження не повинно бути знаків пунктуації .,-:;!?«»№%*()+=/…`~).
6. Ключове вираз не можна розбивати, тобто всередині ключового вираження не можна використовувати слова, сполучники, прийменники, займенники, вигуки. За рідкісною необхідності всередині ключа можна використовувати розділові знаки (крім лапок). Наприклад, коли ключ «ремонт квартир офісів Москва», то його можна перетворити на вигляд «ремонт квартир, офісів (Москва». Тоді такий ключ виділяється разом зі знаками пунктуації.
7. Основні ключові вирази (позначені цифрами) виділити жирним шрифтом і підкреслити основні (позначені символом +) – просто виділити жирним шрифтом.
Думаю, якщо пошукати, то можна ще знайти цікаве в інтернеті (nuffstuff.ru) з даної тематики, так що списочок явно не повний.

Приклад новинний статті:

Завдання приходить в табличному вигляді (kompaniya.ru / М 2*900):
1 стаття 2 стаття 3 стаття 4 стаття
гідрообладнання 1
реле тиску 1
гідрозамок 2
гідроклапан
пневморозподілювач + 2
гідророзподільник + 4
пневмоциліндр 3
пневмоклапан 4 +
гідромотор 3
зворотний клапан +

Основні ключові вирази – проставлений номер використання у статті.
Основні вирази – відзначені знаком «+».
порожнє поле означає, що вираз в статті може не використовуватися
Приклад новинний статті (відповідно до вище написаного ТЗ – стаття 1, відповідно, обсяг статті від 900 знаків).

Title: Гідрообладнання в асортименті від «Компанії»
Description: Гидорооборудование високої якості або гідрозамок за відносно низькими цінами можна придбати будь-якими партіями в «Компанії».
Keywords: гідрообладнання гідрозамок гідромотор пневмоклапан гідроклапан гідророзподільник пневморозподілювач

Гідрообладнання високої якості від «Компанія»
Наша ТОВ «Компанія» працює на ринку послуг з 1990 року. Ми пропонуємо Вам ознайомитися з нашим асортиментом: сучасне гідрообладнання високого якості, запірні клапани, пневмоциліндр або гідрозамок за відносно низькими цінами. У нас можна купити будь-яку продукцію різними партіями.
Необхідно знайти сучасне і надійне гідрообладнання? Найбільший вибір гідрообладнання Ви виявите в електронному каталозі компанії «Компанія». Купити гідромотор в компанії «Компанія» або придбати гідророзподільник є практичним і розумним рішенням. Ви можете у нас придбати пневмоклапан високої якості.
Для нормального безперебійного функціонування трубопроводу необхідно, щоб кожен гідроклапан був найкращого якості, і Ви були впевнені в його надійності. Купуючи у «Компанія» перемикаючий пневморозподілювач або інше гідрообладнання, Ви можете бути впевнені в якості і надійності продукції, що купується. Якщо Ви купуєте гідрообладнання оптом, то для Вас існує гнучка система знижок.
«Компанія» — це широкий асортимент, стійке положення на ринку, бездоганна репутація, співпраця з авторитетними компаніями-виробниками обладнання, професійна якість і відмінний вибір.

Приклад статті з тематики сайту Хрень
Title: Затвори за найкращими цінами в «Хрень»
Description: Затвори високої якості за найкращими цінами в «Хрень»
Keywords: затвори поворотні дискові затвори клапан зворотний чавунний затвор затвори дискові поворотні затвори

Затвори від компанії «Хрень»
Запірна арматура являє собою досить широкий клас, що включає у свій склад велику кількість різних виробів. Є серед них і затвори різних типів. Слід зазначити, що існують затвори з ручним керуванням, а також з пневмогидроприводами і поворотні дискові затвори з електроприводом і пневмогидроприводом.
Окремої уваги заслуговують затвори зворотні типу DN. Використовуються замки такого типу для того, щоб вчасно запобігти проникненню потоку робочого середовища у зворотному напрямі.
Сьогодні затвори на російському ринку пропонує компанія «Хрень». У її асортименті чавунний затвор і виготовлений зі сталі. А також затвори дискові з приводом або ручним управлінням, і поворотні затвори для нормалізації роботу трубопроводів будь-якої складності.
Компанія «Хрень» гарантує високу якість своєї продукції, її надійність. Затвори зворотні відрізняються, наприклад, високою герметичністю і невеликими розмірами. Можуть застосовуватися в хімічно активних середовищах. А термін служби такого виробу досягає 30 років.
Широкий асортимент представленої продукції дає можливості для здійснення правильного вибору. А заводські ціни приємно здивують будь-якого покупця.

Сподіваюся я не сильно вас заморив довгої статтею ? . Підвищуйте свою майстерність і впевнений, що і заробіток в мережі теж буде рости швидкими темпами.

Схожі записи

  • Як заробляти на копірайтингу не тільки на життя?
  • Копірайтинг: творче або комерційне початок?
  • Початківець копірайтер.Дивимося телевізор з користю
  • Як копірайтер допоможе заробити на сайті
  • Історія початку без кінця…
  • Копірайтинг. Як писати цікаві статті?
  • Як написати хорошу статтю