Не заплутатися в Мережі. Міфи та рифи електронної комерції.

0
3

Ніхто не буде сперечатися з тим, що створення комерційного сайту – справа куди менш витратне, ніж будівництво супермаркету на жвавому проспекті. При цьому окремі власники віртуальних магазинів мають таку виручку, яка і не снилася їх колегам, що працюють у реальному житті. Однак далеко не кожне починання чекає неймовірний успіх. Багато перспективні проекти пішли в небуття або ледь животіють. Щоб починаючого підприємця не спіткала подібна доля, йому треба вчитися на чужих помилках.

Міф перший.

Всесвітня павутина – універсальний ринок, де успішно торгують усім, чим заманеться.

Потрібно мати на увазі, що в цьому плані у мережі Інтернет, крім очевидних плюсів є і великі мінуси. Основний недолік — у віртуальному магазині у відвідувача немає можливості безпосередньої оцінки товару з пропонованого асортименту. Це означає, що важко розраховувати на успішні продажі товарів, якість яких може викликати сумніви у покупців. Таким товаром може бути взуття (із-за неможливості попередньої примірки перед покупкою), побутова хімія, засоби особистої гігієни тощо
Найкращий товар для інтернет-продажів — такий, який має зрозумілу і інформативну характеристику — скажімо, комп’ютерна техніка або контрольно-вимірювальні прилади. За умови чіткої структурної організації сайту, зменшеного зображення і короткого опису товару зазвичай вистачає, щоб зробити вибір. Справа за малим – переконати потенційного покупця холодильника або електролічильника на свій сайт.

Міф другий.

Для віртуального підприємництва не потрібен солідний стартовий капітал і величезні вливання коштів.

Звичайно, можна стати власником комерційного сайту, вклавши в його створення відносно невелику суму (тисячу-другу.е.). Однак, щоб про його існування стало відомо покупцям, які будуть потрібні набагато більші витрати, зокрема на розкрутку новоспеченого порталу в Інтернет-пошуковиках. Подібні витрати можуть перевищувати вартість створення сайту в кілька разів. Та й управління веб-проектами теж потребуватиме фінансових витрат, не кажучи вже про витрати на якісний та швидкий хостинг. Краще звичайно відразу вибрати надійний vds хостинг, ніж потім переїжджати з одного хостингу на інший. Ну і, зрозуміло, якщо представлений товар виявиться незатребуваним, то навіть широко розрекламований сайт принесе своєму власнику одні збитки.
Чимало вдалих ідей не отримують подальшого розвитку з причини того, що їх автори стали заручниками такого міфу.

Міф третій.

Керувати віртуальним магазином набагато простіше, ніж реальним.

Між тим, забезпечення чіткої роботи системи оформлення замовлення – завдання непросте. Непорозуміння, як правило, трапляються на порталах, власники яких не стежать за відповідністю даних щодо наявності товарів реальному стану речей. Буває так: відвідувач Інтернет-магазину знаходить у списку потрібний товар, оформляє покупку, але товар до нього так і не приходить – з причини його відсутності, про що адміністратор порталу полінувався попередити. Якщо ж покупець вирішив отримати інформацію про обраний товар по телефону, йому доводиться довго слухати музику в трубці, поки його перемикає АТС, а потім людина дізнається, що цього товару немає. Відбувається так тому, що господар магазину не думаючи вивісив список всього, що хоч раз було у постачальника, а про оновлення даних не подбав. Природно, покупець буде шукати іншого продавця. Уникнути такої ситуації нескладно – достатньо забезпечити узгоджені дії всіх відділів і працівників компанії, і не забувати про своєчасне оновлення інформації на порталі. З технічної точки зору труднощів з цим не виникне. До речі, розумний господар організовує невелику мережу електронних магазинів із загальним інформаційним центром; така мережа повинна працювати чітко, а для цього потрібні вкладення.

Що стосується негативного досвіду покупок в інтернет-магазинах, то для мене це вже пройдений етап. Знайомий мені і пінг-понг, коли один менеджер перекидає тебе на іншого, а той на третього, ну і звичайно ж ця, вже набридла мелодія в перервах ? А як-то мені 3 рази забували привезти вже оплачений товар, поки я не обмовився по телефону, що сам займаюся інтернет проектами і у мене вже є бажання написати статейку виду «Відгук про роботу інтернет-магазину Х» наповнивши її пікантними подробицями. Після цих слів, замовлення швиденько знайшов свого покупця ?

Для тих, хто хоче отримати безкоштовний тіц і готовий витратити на це трохи часу ще трохи пиаристых сайтів, у профілях яких можна залишити посилання на свій блог. Всі сайти знаходяться в Яндекс Каталозі.
www.gq.ru (ТІЦ 1500)
www.archeologia.ru (ТІЦ 700)
www.kasseler-cms.net (ТІЦ 130)
Якщо грамотно підійти до заповнення профілю, та ще залишити трохи повідомлень на форумі, то можна і злегка збільшити відвідуваність, отримавши додаткові переходи.

Схожі записи

  • А що ви зараз читаєте?
  • Чи можна заробити на перегляді реклами сайтів?
  • Для тих, хто зібрався створити сайт
  • Тихіше їдеш — далі будеш, або як правильно починати просування сайту.
  • Від читача: мій перший досвід в зароблянні грошей
  • Не критикуй, та не будеш забанений. А за що банили вас на форумах?
  • Купівля та обмін посиланнями з Great-World.ru

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here