Одним з важливих елементів ефективного просування сайтів є якісний оптимізований контент. Для того, щоб текст був цікавий відвідувачам і допоміг ресурсу вийти на перші місця в пошукових системах, потрібно дві елемента. По-перше, хороший професійний копірайтер, який вже не перший рік працює з SEO-текстами. По-друге, грамотно сформульована задача.

Отже, з чого ж почати роботу з копірайтером?
По-перше, дайте посилання на сайт, який доведеться наповнювати контентом. Якщо сайт наразі не готовий, відправте того, хто буде готувати тексти, хоча б структуру ресурсу з приблизним описом текстів, які повинні з’явитися на кожній сторінці. Копірайтинг буде тим якісніше, ніж більш чітко Ви сформулюєте короткий зміст кожної сторінки.

По-друге, підготуйте список ключових слів, за якими сайт буде просуватися в пошукових системах. Основне завдання спеціаліста по вмісту – копірайтинг. Список ключових і розподіл їх по сторінкам повинен становити спеціаліст по SEO просування. Якщо Ви вважаєте, що копірайтер краще впорається з цим завданням, можна доручити це зробити йому. От тільки результат його роботи варто проконтролювати: все ж SEO копірайтинг та оптимізація дещо різні речі.

По-третє, визначтеся з обсягом тексту і щільністю входження ключових слів. Цілком нормально, коли якісь сторінки вимагають більшого об’єму тексту, а якісь- меншого. Зазвичай на цьому етапі того, хто займається копірайтингом, ставиться завдання забезпечити входження в текст ключових слів з інших сторінок (якщо вони до місця): таким чином простіше працювати з внутрішніми посиланнями. Повідомте, доречно чи займатися рерайтинг або професійним перекладом при роботі над контентом.

По-четверте, повідомте, в якому стилі повинні бути виконані тексти. Зазвичай це визначає замовник. Уточніть, наскільки доречний копірайтинг з елементами гумору: для компаній деяких сфер діяльності це нормально, для деяких – ні.

По-п’яте, запам’ятайте: копірайтеру потрібно знати, для кого він пише. Ось чому обов’язково повідомте, на яку цільову аудиторію розраховано тексти. Також розкажіть, до якої дії повинен спонукати текст і наскільки явно цей заклик повинен звучати. Одна справа повісити в підзаголовку оголошення «купуйте нашу продукцію» та інше – підвести відвідувача до рішення про покупку завуальовано. І той, і інший варіант має право на життя, але уточнити для копірайтера, який варіант тут краще, — Ваше завдання.

Схожі записи

  • Як заробляти на копірайтингу не тільки на життя?
  • Копірайтинг: творче або комерційне початок?
  • Початківець копірайтер.Дивимося телевізор з користю
  • Як копірайтер допоможе заробити на сайті
  • Історія початку без кінця…
  • Копірайтинг. Як писати цікаві статті?
  • Як написати хорошу статтю