Напевно ви не раз читали і чули, в тому числі і на upgoing.ru, що трафік це все! Почасти це звичайно ж так, адже трафік можна перетворити у продажу, реєстрації, кліки по рекламі, одним словом — гроші! Але знаєте що, не так давно я став замислюватися про конверсії і зайвий раз переконався, що трафік трафіку ворожнечу. Не завжди, сайт з посещалкой 1000 осіб на добу, буде краще того, на який заходять 50-100 чоловік в день. Для більшої наочності викладу результати роботи по улюбленому брокеру Альпарі:

В табличці правда є ще одна графа з прибутковістю, але вам про неї краще не знати ? Скажу відразу, що цілеспрямовано конвертацією трафіку на альпарі я не займався, це так би мовити, побічний ефект від того, що я працюю з цією компанією досить давно, ну і подекуди просто вставляв рефку. А ось в останні кілька місяців мені стало цікаво як буде конвертуватися трафік якщо закупити банери на ресурсах з високою відвідуваністю. А ось днями поліз в статистику і дуже-дуже здивувався.

На першому сайті зі скрін був куплений банер на 2 місяці, відвідуваність ресурсу більше 2000 на добу, тематика в основному заробіток і сео, про форекс замало. У підсумку, при такій високій відвідуваності маємо цілих 115 переходів і жодного відкритого рахунку. Результат? Гроші викинуті на вітер.

Нехай вас не бентежить те, що за другим сайту більше всього переходів, насправді там результат не за 2 місяці, а за набагато більший період. При цьому відвідуваність сайту в середньому становить 25-30 відвідувачів, що у 80 разів менше, ніж за першим сайту. Зате збіг тематики — 100%, причому цей блог в основному був розрахований на трейдерів, так що нічого дивного в тому, що саме бажають торгувати на форексі і приходили через цей сайт до брокера. І результат просто не порівняти з «крутим сео-сайтом», так на 784 переходу ми маємо 34 реєстрації та 11 поповнених рахунків. Від себе скажу лише те, що рахунки поповнювалися не на долар-два, і навіть не на кілька сотень. Рахунок йшов на тисячі ? Таким чином конверсія реєстрацій переходи склала 4,3%, а конверсія поповнених рахунків до відкритих просто позамежна 32,3%

Відразу обмовлюся, що в порівнянні з сайтом №1 зі списку, другий це взагалі жалюгідне подобу в плані дизайну, показників і пузомерок, але лише за рахунок тематики конверсія куди вище. Впевнений, що якби через перший сайт я почав лити трафік скажімо на сео-партнерки то його конвертованість була дуже гарною.

Головне правило конверсії: тематика рулить!

Коли ви захочете витратити свій рекламний бюджет на те, щоб закупити трафік, з подальшим його перенаправленням на якусь партнерку, знайте, що чим ближче тематика рекламної площадки до партнерці, тим більше ймовірність найкращої конвертованості. Іншими словами, не найкращим варіантом буде йти на сайт про заробіток в мережі і купувати там розміщення банера «жіночої тематики». Швидше за все ви просто даремно витратите свої гроші.

Ідеальним варіантом покупки реклами буде купівля місця на трафикогенерирующей тематичної статті. У цьому випадку конверсія може бути на порядок вище, ніж просто покупка банеру на тематичній майданчику. Думаю, не дарма до мене частенько звертаються рекламодавці і просять розмістити посилання в якійсь конкретній статті. Хоча в 9-ти випадках з 10 отримують на це відмова, причому лише тому, що зайва посилання змінить загальну конверсію не в мою користь.

Як порахувати конверсію?

Тут все залежить від кінцевих цілей рекламної компанії і покупки трафіку. Якщо метою для вас переходи на сайт, то достатньо поділити їх кількість на кількість показів. Якщо поділити бюджет на кількість переходів, то ми отримаємо у скільки нам обійшовся один відвідувач.

А як бути, якщо цілі дещо інші, скажімо не відвідувачі, а реальні продажі, або реєстрації? Ну тоді і конверсію ми будемо вважати трохи по іншому ? сайти показують непогану конверсію по переходах, можу опинитися в хвості, з реальними продажами.

Для початку визначтеся з метою, а вже потім будуйте свою рекламну компанію. Реальність така, що ми витрачаємо купу грошей на те, що нам, по суті, не треба, не усвідомлюючи конкретних цілей.

Як підвищити конверсію?

Насамперед читай все що було написано вище. Спочатку мета, а потім кошти. Визначте, які майданчики дають найбільший вихлоп і працюйте з ними ще продуктивніше. Перестаньте витрачати гроші на тих, хто дає вам порожній трафік, експериментуйте з різними майданчиками.

Якщо ви власник власної мережі сайтів, то потрібно розуміти, що тематика і конверсія тісно пов’язані, отже якщо ви хочете підвищити конверсію якихось сторінок, або сайтів, то необхідно добре попрацювати над тематикою статей.

Враховуйте аудиторію. У наведеному вище скріншоті досить високу конверсію за реєстраціями дав сайт №5. 34 реєстрації на 264 відвідування, це просто супер, але є одне але. Аудиторія сайту це переважно люди, які цікавляться заробітком в інтернеті і основ просування сайтів. Торгувати на форексі на сайті не вчать, реальних поповнень рахунків всього 2, так і те, поповнені вони були на порівняно невеликі суми. В теж самий час, конверсія з сайту №5 на біржі статей дуже приємна, просто тому, що новачкові простіше заробити копірайтингом, ніж відразу лізти на форекс.

Підводячи підсумок, хочеться щоб кожен зрозумів, що не можна витрачати рекламний бюджет не усвідомлюючи куди ви рухаєтеся і що є конкретною метою. Внесіть у своє життя більше конкретики і багато чого почне мінятися.

Схожі записи

  • Реклама в сучасному світі
  • Яку рекламу вибрати?
  • Реклама Інтернет-магазину
  • Маркетинг Бен-Ладену
  • Просування сайту через банерну рекламу
  • Повноцінна рекламна акція в мережі
  • Реклама в мережі: що це?