Практично кожен сапер задається питанням як продавати посилання в Sape і не налетіти на бан пошукових систем. Ну і скільки можна продавати, щоб не потрапити під якийсь фільтр, бажано не під АГС ? У мене в сапі було 4 сайту, кожен з яких приносив свою копієчку в сапі вже довгий час. В бан ніхто не догодив і це радує. Втім особливою жадібністю не страждав і продавав за принципом 2/1/1 посилань (головна/2уровня/3уровня) на деяких 2/2/2, але не більше того.

Одним словом керувався принципами статті на яку було посилання вище, але не в цьому суть. Так ось місяців шість тому помітив, що мій медичний блог, який справно жив в сапі вже 3 роки, став просідати в відвідуваності, так і показники поповзли вниз. Page Rank просів з 3 до 2, а ТИЦ впав з 30 до 10, а ось посещалка з’їхала з 1500 на добу до 800. Це було вже хреново. Відповідно просів заробіток з тизерів і контекстної реклами більш ніж в 2 рази. Вже й не знаю яке якісне просування сайту можна було застосувати в цьому випадку.

А так як давно подумував над тим, щоб зробити з блогу повноцінний СДЛ, то вирішив прибрати його з сапи, а заодно подивитися за реакцією пошуковиків.

Що було зроблено:
1. Блог був повністю вилучений з сапи.
2. Було знято більше сотні посилань куплених для сторінок з яких продавалися посилання.
3. Нові посилання не купував.

По ідеї, показники блогу повинні були просісти — ну як же, вважай втрата сотні беків, недобре однак. Але наступні апи PR і ТИЦ, мене почали дивувати.

На наступному апдейте PR піднявся на 1 і блог знову отримав свою трієчку. У наступні апи ТІЦ зріс на +10 і потім ще на +10. У підсумку ТІЦ знову став 30 і це при тому, що нові посилання не купувалися, а безліч старих було знято. Ну а що ж відвідуваність, запитаєте ви? Треба ж, відвідуваність теж піддалася якоїсь дивної тенденції зростання і почала неухильно зростати. На даний час після місяця без сапи, посещалка зросла з 800 до 1200 на добу. Сьогодні вже було 1300, але поки що орієнтуюся на меншу суму.

З одного боку я втратив 60 баксів в місяць яку блог справно приносив в сапі вже протягом 3 років. Але втрати вже перекрито зростанням доходів від контекстної реклами ( до речі у серпні взяв планку 160 в.е з декількох блогів в сумі ), дохід від тізерів теж чомусь зріс з 200 рублів в тиждень до 450, я вже не кажу про зростання замовлень через біржі вічних посилань.

Ось так і виходить, щоб щось придбати, потрібно щось втратити ? З цими пошукачами скоро станеш філософом. Не беруся стверджувати, що пошукачі сильно пессимизируют за автоматичну продаж посилань, адже одного сайту недостатньо для експерименту. Але факт залишається фактом, я просто описав те, що сталося в моєму випадку.
Можливо у когось ще є подібні приклади?

Схожі записи

  • Wizard.Sape — чарівний покровитель сеошників 🙂
  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Що заважає сайту вийти в TOP
  • Вартість просування сайту
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • SMO – вигідна альтернатива розкрутки сайтів