Ієрихонська труба для вашого автомобіля, поговоримо про тюнінг “вихлопу”

3-31-2021

Хочу провести тюнінг вихлопної системи. Але на який зважитися? Розкажіть, які види тюннга існують, і що можна отримати на “виході”? Спершу хочу порадити тюнинг выхлопной системы цена краща.

Тюнінг вихлопної системи це єдиний вид автомобільного тюнінгу який не тільки пестить погляд, а й слух власника “прокаченной тачки”.
Але перш ніж піддавати свій автомобіль подібним метаморфоз, вам слід відповісти всього на три питання.
1. Що ви хочете отримати в результаті прокачування “вихлопу”?
2. Чи хочете ви змін тільки екстер’єру вихлопної системи або вас цікавить звук вихлопу і поліпшення ходових якостей авто.
3. Самий прозаїчний. Яке сумою коштів ви маєте в своєму розпорядженні і готові витратити на тюнінг “вихлопу”.
Відповівши для себе на ці три нехитрих питання. Ви зрозумієте, що ви хочете на “виході”.
А ось вам інформація для роздумів.
Види тюнінгом вихлопної системи
Тюнінг вихлопної системи можна умовно поділити на внутрішній пов’язаний зі зміною конструкції вихлопної системи (сюди входить і установка спортивного глушника). І на зовнішній, який досягається, шляхом використання різного роду насадок на “вихлоп”.
Відповідно, внутрішній тюнінг зачіпає конструкцію вихлопної системи зажадає серйозних витрат і часу. Зовнішній, же цілком доступний середньому тюненгісту і робиться за короткі терміни.
зовнішній тюнинг, або як його ще називають естетичний, отримують шляхом установки спеціальних насадок на вихлопну систему. Які несуть лише візуальну привабливість і ні як не впливають, ні на звук вихлопу, ні на поліпшення динаміки автомобіля. Єдина їхня задача надати агресивність і спортивність вашого автомобіля. І з цією місією вони цілком справляються, приковуючи заздрісні погляди роззяв до вашого автомобіля. На авторинках і спеціальних тюінг-магазинах і ательє таких дрібниць безліч, як то кажуть на будь-який смак і колір і навіть кишеню, що також, важливо.
Але якщо, зовнішній вигляд ні сама мета тюнінгу, і ви хочете дати свого автомобіля дійсно потужний звук вихлопу можна порівняти хіба що з риком розлюченого лева з африканської савани або на оборот зробити його безшумним як кроки ніндзя пробирається під покровом ночі в замок ворогів, то в цьому випадку вам ніяк не обійтися дешевою хлопавкою. Знадобитися серйозна переробка системи вихлопів газу.


Внутрішній Тюніг знову ж, умовно можна розділити на два типи, які посилюють звук вихлопу і навпаки гасить його. Але перш ніж вдаватися в подробиці, для початку згадаємо сам принцип роботи вихлопної системи автомобіля.
Отже, звукова хвиля відпрацьованих газів, рухаючись по глушнику відбивається від численних перегородок якими рясніє його конструкція. Відштовхуючись від поверхонь хвилі звуку, перетворюються в теплову енергію і розсіюються через стінки глушника в середу.
Тюнінг підсилює звук вихлопу
Такий вид перетворення вихлопної системи зробить звук вихлопу в автомобілі більш потужним і різким як на спорт – карах.
Єдиним спосіб посилити звукову хвилю це зробити прямоток. Тобто позбутися перегородок, які заздалегідь закладені в заводській конструкції глушника. Що успішно робиться в будь-якому поважному тюнінг – ательє.
Установка спортивного глушника не тільки посилить звук вихлопу, але також допоможе поліпшити ходові якості вашого автомобіля. Адже не тільки заради звуку встановлюють на спорт – кари спеціальні спортивні глушники.
Тюнінг гасить звук вихлопу
Існує 4 способи знизити звук вихлопу вашого автомбіля. 
1. Обмежувачі– звукова хвиля гаситься за рахунок того, що на початковому етапі звук, проходячи через вузьке перетин трубопроводу і гаситься, а опиняючись в найширшій частині глушника розширюючись і нагріває газ. Такий вихлоп практично безшумний. Чим слід знати, чим менше перетин вхідного отвору, тим тихіше звук вихлопу.
2. Відбивачі – працюють на тому ж принципі, що і глушитель звичайного автомобіля з єдиною різницею що “дзеркал” більше і виконані вони із спеціальних матеріалів, що дозволяє їм, більш ефективніше гасити звук.
3. Резонатори– в такій системі наріжним каменем ставати закриті простори, розміщені поруч з трубопроводом сполучені між собою за допомогою отворів які представляють собою резонатори. Принцип роботи цього глушника полягає в тому, що звукова хвиля проходячи через отвори, резонує, викликаючи у відповідь хвилю, яка, шляхом налагодженого гасить її.
4. Поглотители – спеціальні вбудовані елементи в конструкцію вихлопної системи зазвичай в якості матеріалу для їх виготовлення використовується скловата. Звук, потрапляючи на їх волокна, змушує їх коливатися, перетворюючись в теплову енергію. З усіх гасять систем ці системи самі малоефективні, при гасінні звукової хвилі.
Видів тюнінга вихлопної системи безліч, головне пам’ятайте, що тюнінг це не т, про на чому варто економити адже скупий платить двічі.