Зараз досить багато організацій, що пропонують створити відмінний сайт будь-якої складності. Причому ця складність може бути вирішена не тільки на дизайнерському, але і на програмному рівні. Правда, розуміння рівня у всіх різний, і від цього часто замовник отримує щось гарне або складне, але зовсім не те, що йому потрібно. Або не зовсім те.
Сайт компанії – це ніщо інше, як альтернативний спосіб комунікації: з клієнтами, партнерами, співробітниками чи кимось іншим. Він замінює або доповнює газети, ТБ, зовнішню рекламу тощо, але ніяк не може вважатися панацеєю від усього. З цієї причини розробка і пошукова оптимізація сайту повинні здійснюватися з урахуванням конкретних цілей та вимог замовника. Весь комплекс маркетингу можна визначити низкою заходів.

Вивчення профільного ринку і його потенціалу
Даний етап передбачає оцінку примірної аудиторії, якій буде цікавий сайт. Її представництво в інтернеті, темпи зростання, наявність сильних конкурентів на ринку, інтерес до теми пошукових спамерів – все це потрібно врахувати в першу чергу.

Визначення цілей сайту

Після вивчення ринку можна ставити конкретні цілі, які і буде вирішувати сайт. Це необов’язково має бути повноцінний магазин, адже може виявитися, що поки немає достатньої кількості покупців на ринку або конкуренція дуже висока. А може бути навпаки, потрібно створювати більший, ніж планувалося сайт.

Підготовка технічного завдання на сайт

Добре виконане завдання – більше половини успіху його рішення. У ТЗ повинні бути враховані і дизайнерські вимоги, і технічна реалізація, і навіть перспективи просування ресурсу. Якщо все продумано і враховано на даному етапі, саме створення сайту пройде набагато простіше.

Створення сайту

Звернутися до своїх штатних фахівців, найняти людину тимчасово або звернутися в агентство – якщо є хороше ТЗ, кожен з цих варіантів можливий і не критичний. Взагалі, грамотний інтернет-маркетинг в тому і полягає, щоб мінімізувати залежність успіху всього проекту від помилок або недоліків одного з виконавців.

Просування сайту
Це не менш важливо, ніж якісна розробка самого сайту. При цьому не варто захоплюватися і забувати про цілях сайту. Якщо це точка продажу, то немає сенсу її просувати ще як інформаційну систему, наприклад. Це дуже рідко буває ефективним рішенням.

Аналіз ефективності та внесення необхідних змін

Через деякий час після повноцінного запуску сайту потрібно спробувати проаналізувати здобутки, і в разі недостатньої ефективності ресурсу пошукати і виправити допущені помилки. Це не разова, а періодична робота, так як немає межі досконалості.

Схожі записи

  • Інтернет-магазин. Що продавати?
  • Психологія споживача: основні моменти взаємин
  • Урок 13. Що таке інструменти інтернет маркетингу і як їх використовувати?