Питання, винесене в заголовок статті дуже часто змушує напружуватися майбутнього власника інтернет-магазину. Проблема не так проста, як здається на перший погляд. Дійсно, так що ж продавати в інтернет-магазині, точніше, який товар обов’язково куплять? Як дізнатися, чи буде Ваш інтернет-магазин успішним або продажу в ньому будуть здійснюватися епізодично, а кількість виручених грошей не покриє витрати не те що на створення інтернет-магазину, а навіть на хостинг? Зрозуміло, що отримати цю інформацію життєво важливо ще на попередньому етапі створення інтернет-магазину, а не в той момент, коли зроблені описи декількох сотень або тисяч товарів і інтернет-магазин вже зареєстрований в пошукових системах і різних каталогах. Маленький рада тому, хто якраз зайнятий пошуком товарів, які планує продавати через інтернет-магазин. Почніть не з товару, а з цільової аудиторії.

Звучить незвично? Тим не менш. Спробуйте для початку уявити людину, якого Ви хочете що-небудь продати. Хто цей чоловік? Чим він захоплюється? Який у нього вік? Що він любить у цьому житті? Як веде себе не тільки в нетрях Всесвітньої Павутини, але і поза її? Коли в голові складеться чіткий портрет потенційного клієнта, розуміння, який же товар можна продати йому в інтернет-магазині з’явиться само собою. Дивіться самі: студенти і домогосподарки. Навряд чи Ви зможете одночасно зацікавити своїм товаром відразу дві ці категорії. Так зосередьтеся на якійсь конкретній!

Проведіть своїми силами маленьке маркетингове дослідження вже з пошуками відповіді на питання про переваги конкретної аудиторії. Що люблять домогосподарки? У чому вони потребують? Які і де воліють робити покупки? Де взяти інформацію про це? На поверхні, принаймні, лежать два способи її отримання. Перший – живе спілкування. Серед Ваших сусідів хоч одна жінка, але перебуває в статусі домогосподарки. Так що заважає з нею поговорити? Другий варіант – вивчення сайтів, орієнтованих на домогосподарок. Читайте статті, дивіться, які теми коментуються найбільш жваво, що викликає найбільш бурхливу реакцію з тим чи іншим знаком. Коли зачепитеся за якусь тему, зрозумівши, якою товар може бути затребуваний, теж не поспішайте кидатися шукати його постачальників і заповнювати вітрину свого інтернет-магазину. Спробуйте більш уважно оцінити пошуковий трафік, скориставшись сервісом Яндекс.Вордстат, аналогічним сервісом в пошуковій системі Google. Лише отримавши підтвердження своїм здогадам з декількох джерел, переходьте до наступного етапу: пошуку правильних постачальників і наповнення товарами свого інтернет-магазину.

Схожі записи

  • Інтернет — сайти та електронні магазини. Роль інтернету в економіці.
  • Психологія споживача: основні моменти взаємин
  • Урок 13. Що таке інструменти інтернет маркетингу і як їх використовувати?
  • Як швидко відкрити інтернет-магазин?
  • Реклама Інтернет-магазину
  • Продаж товарів в Інтернеті: вигода, закладена у вічності.
  • Інтернет-маркетинг при створенні сайту