Фільтр «Непот» був створений для боротьби з торговцями посиланнями, створювали сайти виключно для перенаправлення користувачів на сторонні ресурси. А оскільки в подібних бізнесі неможливо досягти успіху без того, щоб продає посилання сайт не було видно нагорі пошукових видач, то дуже скоро саме такі сайти і заповнили майже всі списки, як високо—, так і по низькочастотних запитах.

З’явився незабаром фільтр «Непот», був розроблений з таким розрахунком, щоб відстежувати подібні сайти з такими критеріями:

1. Посилальна маса (кількість активних посилань) перевищує кількість сторінок самого сайту.

2. На сайті розміщені посилання, не оточені хоча б 1.000 знаків унікального тексту тієї ж тематики.

3. Сайт перенаправляє користувачів на сайти не пов’язані з його власною тематикою.

4. На сайті є посилання взагалі не супроводжуючи їх текстом.

5. Кількість розміщених посилань на сайті перевищує 3 в день.

6. Число неунікального контенту або вмісту з низькою унікальністю, розміщеного на сайті, перевищує 40-50%.

Як тільки фільтр визначає відповідність сайту більшості наведених вище параметрів, він тут же відправляє його під бан, в результаті чого у сайту відразу падає ТІЦ, а сам він у результаті виявляється в кінці пошукових запитів. А це, як ви розумієте, автоматично веде до того, що все, що на ній розміщені посилання не тільки втрачають у вазі, але і перестають враховуватися при підрахунку цитування розмістили їх сайтів.

Як вивести сайт з-під бану

Варіант в даному випадку може бути тільки один – видалити з сайту всі активні посилання. Або ж наповнити його унікальним контентом, які слід розміщувати в пропорції 3 до 1, тобто – на три статті 1000-1500 знаків (або 3 сторінки сайту) повинна припадає одна активне посилання. І при цьому вона повинна повністю відповідає тематиці тексту, в якому вона розміщена. Багато читав про цей фільтр і в цілому про просування на silenseo.ru, так що можете заглянути.

Такий метод є більш ніж накладним для торговців посиланнями, і рідко виправдовує себе. А потім цей метод підходить лише тим, чий сайт потрапив під фільтр «Непот» з-за їх власної необережності і не знання всіх законів Мережі. У Google можна напоротися на фільтр мінус 30, який накладається за просування спаммерскими методами. Якщо вже хочете торгувати посиланнями, то робіть це акуратно, адже жадібність до добра не доведе.

Схожі записи

  • Головні фільтри Яндекса: фільтр АГС-30
  • Як не потрапити, або вийти з під фільтра яндекса АГС?
  • Смішні підказки Яндекса — що ви там у себе курите?
  • Яндекс дістався до тізерів. Хто під наступним ударом, Адсенс?
  • Калінінград підкрався непомітно. Спасибі тобі Яндекс 🙁
  • Що робити, якщо сайт випав з індексу?
  • Google Пінгвін — аналіз вижили і вироблення протиотрути.