Буває так, що вебмастер, розмістивши на сайті коди партнерських програм, банери або контекстну рекламу, виявляє, що реклама «не працює», тобто, не приносить бажаного доходу. Чому це може відбуватися? Найбільш очевидний відповідь на це питання — це те, що сайт має малу відвідуваність, тому заробити на ньому не виходить. Приблизно така ситуація в мене склалася з одним купленим сайтом. Повісив на нього контекстну рекламу Adsense але а 2к показів ні одного кліка, зате велике поле для експериментів ? Але тут можливі й інші причини. Зараз ми їх розглянемо.

1. Не цільова реклама, то є вашим постійним відвідувачам вона просто нецікава. В цьому випадку, перш ніж розміщувати на сайті яку-небудь рекламу (наприклад, партнерської програми), уявіть себе на місці відвідувача вашого сайту. Змогла б вона вас зацікавити? Захотілося б вам перейти на сайт, що ховається за цим банером або посиланням? Якщо ні, то швидше знімайте її та розмістіть що-небудь більш тематичное по відношенню до вашого проекту. (Наприклад, якщо це блог про новинки в світі смартфонів, то і розміщувати на ньому найкраще рекламу від якого-небудь магазину, який торгує цими пристроями.)

2.Помилка у виборі партнерської програми або сервісу контекстної реклами. Працювати слід тільки з давно існуючими, надійними і перевіреними системами і сайтами. Для цього частіше заходьте на форуми вебмайстрів, туди, де обговорюється робота з ПП, рекламними брокерами або контекстом і постарайтеся зробити серед них правильний вибір.

3.Неправильне розміщення рекламних блоків на сайті. Реклама може не приносити грошей ще й тому, що її блоки розміщені на сайті невірно. Наприклад, занадто низько, чи існує проблема із спливаючим вікном або банерами і т. п. Помилка може бути і в самих скриптах. Завжди перевіряйте, чи працює розміщена у вас на сайті реклама. Також спробуйте змінити її положення, перевісити на більш чільне місце і т. д. Подумайте про те, чи приваблює вона взагалі увагу ваших відвідувачів, і чи зручно їм буде переходити по ній. Мало взятися за створення інтернет магазину, щоб тривалий час задуматися про те, як його монетизувати і просувати. Тому вже на стадії створення дизайну слід продумати можливості розміщення реклами, ніж потім намагатися вносити «екстрені» зміни.

4.Блоки з рекламою періодично слід замінювати на більш нові, тобто, оновлювати їх. Якщо у вас на сайті роками буде висіти один і той же банер в одному і тому ж місці, з часом він жахливо набридне вашим відвідувачам, і вони взагалі перестануть помічати його. Дещо, на upgoing.ru ми вже розглядали в статті про секрети Adsense.

5. «Неправильний» контекст. Якщо ви досвідчений вебмастер, то, напевно, знаєте, що контекстна реклама буде працювати далеко не на кожному сайті. Наприклад, соціальна реклама зазвичай буває нецікава користувачам на розважальних сайтах, і, навпаки, буде приносити непогані гроші на серйозному новинному проекті. І навпаки, ставити на дуже серйозний сайт рекламу з оголошеннями про бізнес в інтернеті або подібними «легковажними» пропозиціями або «шокуючими слоганами» сенсу не має, так як вона там просто не буде адекватно сприйматися.

6.»Не ваша партнерка. Так, таке теж буває — начебто і у сайту відвідуваність немаленька, і реклама висить там, де треба, але заробити на ній все одно не виходить. Це означає, що, напевно, просто прийшов час замінити її на щось більш ефективне і прибуткове. Був у мене вже досвід з тизерным партнеркам, коли заробіток вдалося збільшити у багато разів, лише помінявши партнерську програму.

Тому перш ніж кидатися розміщувати на сайті яку потрапило рекламу, потрібно спочатку визначити, який саме вид реклами підійшов би для вашого сайту. Найчастіше, повісивши на сайті не ту рекламу, або неабияк переборщивши з її кількістю, можна не тільки не заробити грошей, але ще й втратити більше половини своїх відвідувачів. Розміщувати Рекламу на сайті потрібно з розумом і дуже обережно. Реклама не повинна бути нав’язливою настільки, щоб з сайту хотілося втекти і більше ніколи туди не повертатися! А від цього залежить ваш заробіток в інтернеті. Реклама повинна привертати, інтригувати відвідувача і змушувати його здійснювати потрібні дії, а не відлякувати його.

Пам’ятайте, що грамотне і вміле розміщення реклами на сайті є запорукою вашого успіху!

Схожі записи

  • Реклама в сучасному світі
  • Яку рекламу вибрати?
  • Конверсія трафіку. Як порахувати і підвищити конверсію.
  • Реклама Інтернет-магазину
  • Маркетинг Бен-Ладену
  • Просування сайту через банерну рекламу
  • Як заробити на своєму сайті