Біржі статей. Яка біржа статей краща

0
4

Біржі статей — якщо припустити думку про те, що вони припинили б свою роботу на якийсь час, то інтернет виразно вистачив би сильний удар. Чому? Та тому що без бірж статей зараз не обходиться практично не один вебмастер і оптимізатор, плюс до того вони дозволяють заробляти в інтернеті навіть новачкам. Умовно це біржі можна поділити на тих, де отримують seo-ефект і ті, де просто відбувається купівля продаж готового контенту.

1. Біржі розміщення статей.

Вони являють собою біржі з купівлі-продажу статей і ясна річ посилань в них, в автоматичному або ручному режимі. В автоматичному режимі працюють такі біржі посилань Sape, Liex, Seozavr та інші. При розміщенні статей через ці біржі ви платите не за все відразу, а за кожен день розміщення, що дозволяє швидко реагувати на випадіння деяких майданчиків з пошукових систем і переразмещать їх на інших сайтах.

Біржа статей Miralinks — діє за принципом заплатив один раз. Розміщуючи статті на інших майданчиках через цю систему ви платите тільки один раз. Ще однією відмінною особливістю міралінкс є те, що в неї не приймаються сайти, які займаються продажем статей через автоматичні біржі посилань, а також сайти з нульовими показниками. Тобто якість майданчиків на цій біржі статей на порядок вище і це одна з причин чому я досить щільно працюю з Miralinks. Якщо ви не можете з якихось причин написати статтю самостійно, то завжди можна прямо в системі замовити її написання безпосередньо у вебмайстрів, або скористатися магазином готового контексту.

Правила роботи з біржами статей для оптимізаторів і веб-майстрів

Біржі статей дають високу продуктивність при застосуванні такого методу, як просування сайту текстами, адже вони допомагають оптимізаторам швидко обчислити відповідні майданчики і розмістити на них свої матеріали практично в автоматичному режимі. Веб-майстри також залишаться задоволені даними сервісами, оскільки вони можуть за допомогою бірж статей отримати непоганий додатковий дохід від монетизації своїх проектів.

В процесі реєстрації вам потрібно буде вказати свої позиції на біржах статей, тобто, якщо ви бажаєте при використанні цих сервісів заручитися новими успіхами в просуванні свого сайту, значить, потрібно встановити галочку біля значення «Оптимізатор», якщо ж ви виступаєте в якості власника майданчиків, пропонованих для приміщення на них текстів, отже, потрібно вибрати пункт «Веб-майстер».

Для початку роботи в ролі оптимізатора на біржах статей від вас будуть потрібні попередньо готові матеріали, які ви і будете застосовувати для просування. Всі вони повинні володіти унікальністю, не меншій ніж 95%. Після цього можна приступати до аналізу сайтів-донорів на предмет їх відповідності вашим вимогам. Критерії вибору повинні зводитися до наступних: тематичне відповідність (ресурси, не «родинні» вам за напрямом, слід виключити зі списку претендентів), якісно високі показники ТІЦ і PR, мізерна кількість посилань на сторінках якщо цей параметр перевищує розумні норми, то і ступінь віддачі від вашого просування буде настільки маленькою, що не виправдає вкладені кошти). Серед додаткових факторів варто взяти до уваги наявність адреси ресурсу в каталогах Яндекса і DMOZ. Щоб бути впевненим у своїх потенційних «партнерів», потрібно керуватися термінами їх життя, тобто сайти не повинні мати історію не менш ніж півроку.

Біржі статей стануть для веб-майстрів відмінним приводом до заробітку тільки в тому випадку, коли мінімальні показники дорівнюють: ТИЦ – 20, PR – ненульовий. Слід пам’ятати і про те, що ступінь доходу прямо пропорційна ТІЦ і PR, а також фактом успішної реєстрації в Яндекс.Каталозі і DMOZ (останній параметр істотно збільшить вартість використання вашої майданчики), тому, чим більше ви зробите для власної розкрутки ресурсу, тим більше грошей зможете отримати з його допомогою монетизації бірж статей. Після успішного проходження модерації ви вже можете починати роботу, щоб автоматизувати її, можна застосувати спеціальний скрипт, який самостійно буде розміщувати тексти на ваших сторінках.

2. Біржі купівлі-продажу статей.

Біржа статей Textsale — можна з упевненістю сказати, що це сама розкручена і популярна з усіх наявних бірж посилань. На даний момент в Текстсейле зареєстровано понад 160 тисяч користувачів і стоїть на продаж понад 150 тисяч статей. Вибрати дійсно є з чого. Якщо ви хочете почати заробляти в якості копірайтера, або як оптимізатор потребуєте в статтях, то вам дійсно варто попрацювати з нею. Для отримання більш детальної інформації можете перейти на сайт TextSale.

Адвего — ще одне місце, де без праці можна знайти хороший контент для свого сайту. Плюс до того. можна замовити навіть наповнення форумів, коментування своїх блогів і так далі. Тобто можливості системи виходять за рамки простого продажу статей. В Адвего є вбудована перевірка на унікальність, що ще більше дозволяє економити ваш час. За кількістю купленого матеріалу, адвего поки що знаходиться на другому місці в списку використовуваних мною бірж статей.

Біржа статей ЕТХТ — користуватися даною біржею почав порівняно недавно, але вже боляче «приємні» зустрічаються ціни на статті, повз яких буває важко пройти. На біржі також є вбудована перевірка на антиплагіат, так що не доводиться користуватися сторонніми сервісами, для того щоб перевірити унікальність статей.
перейти на сайт ETXT.

Починаючим копірайтерам, бажаючим заробляти на біржах статей, раджу прогулятися по розділу копірайтинг — там ви знайдете купу статей по даній тематиці.

Схожі записи

  • My-publication — ще одна професійна біржа копірайтерів!
  • Чи можна заробити на перегляді реклами сайтів?
  • Contentmonster.ru (біржа копірайтерів) — невже реально контент монстер?
  • Біржа копірайтерів Миратекст — мінімум зусиль, максимум зручності!
  • Робота для мам в декреті
  • Як почати заробляти гроші
  • Як заробити в Однокласниках

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here