Отже ви створили свій сайт? Чудово. Вже почали його потихеньку наповнювати і просувати, щодня роблячи маленькі відкриття? Взагалі чудово. Ні для кого не є секретом, що розробка і організація сайту — це лише мала частина від всієї роботи, яку належить виконати. Основне завдання полягає в тому, щоб ваш сайт був доступним для ваших передбачуваних клієнтів. Вам, як адміністратору сайту потрібно в даній ситуації добре подумати над тим, як ви будете оптимізувати в пошукових системах свій сайт, або звернутися до фахівців у цій галузі. Але якщо врахувати, що фахівці теж колись були новачками, ми не будемо шукати легких шляхів і звичайно ж постараємося максимум роботи по просуванню сайту виконати самостійно. Ну а щоб Ви не винаходили велосипед, назву вам деякі помилки, які допускаються в просуванні сайтів.

Помилки допускаються в SEO:

1. Сайт перенасичений Java-скриптами, флешем, ифреймами і так далі. Справа в тому, що надмірна безліч додаткових коштів тільки заважає пошуковим машинам правильно індексувати сайт. Для роботів всі дані на сайті важливі, а при перенасиченні частина інформації буде втрачена, і пошукові спайдери не оцінять ваш сайт і, як наслідок — неправильно ранжирують його в пошукових системах.

2. Другий поширеною помилкою можна назвати боязнь обміну посиланнями або ж недостатність зовнішніх посилань. Абсолютно будь вебмастер або ж оптимізатор може абсолютно мимоволі робити такі помилки. Всім давно відома істина про те, що без посилань ваш сайт буде просто марний. Саме на вхідних посиланнях оптимізатор може засновувати свою роботу, але от саме про вхідні посилання він дуже часто забуває. Зробіть собі маленький план закупівлі посилань, або обміну і потихеньку рухайтеся вперед. Особисто я тепер веду облік по кожній входить ссылке отриманої в результаті обміну, або купленої через яку-небудь біржу посилань.

3. Надмірно активне і навіть агресивне просування сайту. Нерідкі випадки, коли при просуванні сайту майстра-оптимізатори занадто нав’язливо залишають посилання скрізь, не розуміючи, що це може лише нашкодити сайту і пошуковики можуть сприйняти як спам. Крім того, необхідно хоч трохи поважати місця, де ви залишаєте посилання, та ввести в звичку вивчати їх правила. Мені не раз доводилося зустрічати приклади, коли вебмастера хизувалися тим, що за пару аппов отримали ТІЦ під сотню, от тільки потім доводилося читати про те, як їх дітища потрапляли під АГС. А все чому? А тому що навіть хрумером потрібно ганяти з розумом.

4. Помилкою є невідповідність ключових слів тематиці сайту. Ключові слова, або просто ключі — це, мабуть, найважливіший елемент, їх вибір повинен на сто відсотків збігатися з аудиторією, на яку ви розраховуєте, в іншому випадку ви отримаєте відвідувачів, але ніяк не клієнтів.

5. Потрібно пам’ятати і про те, що використання часто використовуваних ключових слів так само може зашкодити вашому сайту. Необхідно замислюватися про те, що ваші конкуренти також прагнуть досягти високих рейтингових результатів. Тому потрібно адекватно оцінювати можливості і бюджет при виборі запитів з високою конкурентною здатністю.

6. Деякі нехтують широко застосовуваними інноваційними способами, такими як: новинні і соціальні мережі, мікроблоги та багато інших. Цього робити не варто. Вони можуть дуже сильно допомогти вам у просуванні вашого сайту.

7. Є також і інша сторона медалі — це неправильне застосування різних соціальних мереж. Часто власники сайтів невірно застосовують ресурси соціальних мереж при просуванні сайту. Використання різних соціальних мереж, зокрема Twitter і Facebook, і інших має з найбільшою ефективністю привертати увагу користувачів і спільнот до вашого продукту. Нераціональне використання соціальних мереж навпаки може відштовхнути потенційних клієнтів.

8. Як сама, мабуть, найпоширеніша помилка — нецікаве зміст сайту, або ж зміст, що не відповідає заявленій тематиці. Сенс витрачати сили, гроші і час, якщо відвідувач не повернеться на ваш сайт лише тому що не знайшов заявленого в назві і темі продукту або ж інформації? Відповідаємо — ніякого. Тому важливо продумати і цей пункт теж. Як виняток може бути подача малої інформації на сайтах MFA, з метою примусити користувача звалити з сайту через рекламу ?

9. Наявність спливаючих вікон. Це, як правило, дуже дратує та нервує користувачів. А відповідно і шкодить розвитку вашого сайту. Не знаю як ви, але я навіть на 10 секунд не затримуюся на сайті, якщо переді мною спливає якийсь попандер.

10. Підозріло протиприродне збільшення вхідних посилань. Дуже активні способи отримання вхідних посилань можуть бути прийняті пошуковими системами як спам і тому не принесуть вашому сайту користі. Важливо не забувати про це, адже маса посилань повинна поповнюватися поступово. В іншому випадку можна потрапити під санкції пошукових систем, а воно вам потрібно?

Напередодні виборів цифровий друк листівок стає особливо затребуваною. А що поробиш, адже війна за голоси виборців триває серйозна.
Як би ні була висока оренда кімнати в Москві, але перспектив у першопрестольній куди більше ніж на периферії. Це як з буржунетом, якщо у вас гарне знання англійської, то перспективи відкриваються набагато кращі порівняно з рунетом.

Ну і ще зовсім маленька порада: ставтеся до життя простіше. У ній дуже часто біла смуга — смуга чорна, але навіть якщо ви проходите через чорну смугу, не дозволяйте негативу зламати ваш дух. Так, важко. Так, важко. Так, проблеми. Але я прорвуся, обов’язково прорвуся!
З повагою,
Йде в гору.

Схожі записи

  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Що заважає сайту вийти в TOP
  • Вартість просування сайту
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • Карають пошуковики за сапку — особистий досвід.
  • SMO – вигідна альтернатива розкрутки сайтів